Ieri am luat bateria noua, același model care a fost īnainte, o Varta blue de 60Ah, ne avānd alte păreri in afara de i-ați orice, baterie sa fie, m-am uitat la exide și Tudor, care sunt aceeași firma practic, dar nu am găsit local in timisoara și am cam vrut sa o iau de la o firma care sa ofere și testare de īncărcare și ce mai trebuie și mărimea de pe Forester nu e foarte populară. Ieri a pornit și am pierdut vreo jumate de ora degeaba prin trafic, astăzi nu am mai īncercat.
Imediat printam și noi niște flyere ca deja am pus ochii pe cāteva exemplare care se perinda prin timisoara, sper sa mărim Gașca și din partea asta a țării chiar dacă nu știu cāt de mare este deja.
La problema cu fumul, īncă mai fumega și miroase și cānd ma uit sub ea, pare ca este ceva scurgere pe lāngă suportul de la motor (care se afla aproximativ in spatele filtrului), am văzut ulei pe brațul pe care se sprijină motorul și caseta de direcție și care are la capete brațele suspensiilor, poate aveți o idee ce se mai poate sa fie pe acolo care sa se scurga de ulei, pana acuma ma gāndesc la furtunul de oil return de la turbo, nu īnțeleg de ce are colier așa de ușor de desfăcut (din ăla care merge cu māna) și in josul și in susul furtunului. Pe jos nu am văzut nici un picur de ulei și a stat cāteva sile in același loc și parca după ce opresc motorul fumega cel mai tare (in mers nu se simte și vede nimic, ma gāndesc ca de la vānt, la relanti se simte miros și se vede puțin fum și după ce opresc motorul fumega puțin mai mult pana se oprește).
Speram sa ii dam de capăt și la asta și după de apucam de detalii, diferiți greieri de pe la chedere și becuri de prin bord