Weekendul asta am fost la Nicolae Bălcescu, un sat cam la 80 km depărtare de Arad și a mers fără probleme mașina, când ne-am întors, eram 5 + bagaje și după un timp de mers, in timp ce rulam cam cu 110km/h se aude ceva ca și când ar fi pana, am oprit cât de rapid a fost posibil sa ies de pe carosabil și am început sa verific rotile, care nu păreau dezumflate, apoi m-am uitat pe dedesubt sa văd dacă nu e ceva la planetare sau cardan, iar între timp tatăl meu a observat ca roata din spate stânga mișcă...era desfăcută din toate prezoanele și juca...acum vreo 2 săptămâni, am înlocuit rotile cu un alt set de jante de xt și cauciucuri mai uzate de iarna, ca sa nu le folosesc pe cele noi, nokian, in lipsa de bani pentru cauciucuri de vara și le-am strâns pe toate la 110Nm, problema e ca de-obicei se restrâng rotile după câțiva km de rulare, ceea ce eu nu am mai făcut, sper sa nu mai plătim asta, senzația nu este atât de înfricoșătoare pe cât gândul la ce s-ar fi putut intampla. In rest, chiar vreau sa ii fac o verificare completa (dacă se poate la reprezentanta) nu stiu cât ar costa așa ceva la auto Grand, in timisoara sau la Tubman, in Cluj, ca vrem sa mergem in August acolo și ar fi timp cam o săptămâna sa o duc la service.
O observatie plăcută este ca foresterului ii priește vremea rea, am venit pe ploaie și inserate și mașina se simte extrem de sigura și agila chiar dacă vremea nu-i buna. Totusi pana nu o verific și stiu măcar ce ar trebui înlocuit, nu o sa am liniște și pace (in cap)

Ps. 1. Trebuie sa rezolv farul din stânga, nu se mișcă de la butonul de reglare dinăuntru și bate foarte jos. 2. Am încercat ceva pix de roti și arată mult mai bine acum (chiar dacă nu este pe gustul oricui) 3. Am vopsit brațele ștergătoarelor din fata și am înlocuit stergatoarele 4. Am dormit in mașina...experiența superba, mai ales cu panoramica și stele in prima noapte, interesantă in a doua când a plouat cu tunete și fulgere😬trebuie sa ne luam ceva saltea ca sa fie mai comod
LE. Am experimentat și aprinderea becului de la benzina, mi-a fost cam frica sa îl las sa scadă atât, becul sa aprins cam la ultima linie, măcar acum stiu ca nu e ars...așa e normal sa se aprindă?? Am impresia ca marcajul din bord nu are nimic de-a face cu nivelul din rezervorul😜


