Am și eu o curiozitate despre filtrul de ulei.
Pana acum am folosit filtrul negru Tokio Roki, original Subaru și dacă as găsi mai ușor as continua cu acesta. După câte am văzut membrana din filtru are nevoie de 1.4-1.5bar pentru bypass.
Am fost informat ca și filtrul de la Mann e bun dar uitându-ma la specificații am văzut ca are nevoie de doar 1bar pentru bypass. Voi ce filtru folosiți și ce părere aveți de specificațiile de care are nevoie filtrul având in vedere ca motorul meu, cu pompa de 11mm, are presiune de ulei, după câte am observat, de 1.2 - 5.2bar la 100*C și 1.7 - 5.5bar la 80*C?
O alta discuție este filtrul de ulei de la Mazda. Căutând pe forum am dat de o singura persoana care îl folosește. După câte văd are aceeași presiune de bypass dar e mai lung/înalt, deci capacitate de filtrare mai mare. Ar fi un avantaj acest filtru pentru Subaru? Cred ca e vorba de Tokio Roki pentru Mazda RX-8. Dacă merge cel original Mazda, merge și ceva aftermarket?
Dacă adminii cred de cuvinta se poate muta întrebarea undeva unde sa fie de folos general.