In 15 august am fost cu niste prieteni cu un forester SG facelift 2.0NA la o ieșire prin pădurile de pe la Siria, Arad. Frumoase locuri, chiar daca au fost câteva locuri de emoții, fiind umed în pădure.
Al lor este ridicat (parca 10cm în total) și au roti AT. Al nostru e înălțime stock și cauciucuri vechi de iarnă. Totuși, m-a impresionat cat de evident e cuplul XT-ului fata de aspirat, chiar și pe reductor (xt fiind fara reductor). A fost o pantă unde lui era sa ii moara motorul de 2-3 ori și a trebuit să oprească și forțeze ambreiajul, iar noi am urcat-o dintr-o mișcare. Când am ajuns sus, i-am văzut socul de pe față și nu îi venea să creadă cât de ușor am urcat (sincer, nici eu nu înțeleg cum a mers așa bine, probabil am nimerit liniile chiar bine încât să nu pierd aderenta).
Totuși, cauciucurile au avut și ele ceva de spus. La câteva zone cu pietre și șanțuri, eram sigur că o să facem până, dar am scăpat de aia. Pe o coborâre, după ce urcasem deja pe acolo, am vrut să mă țin cât mai departe de un șanț, in care daca alunecam buseam toată latura soferului, dar ținând prea pe dreapta am atins un dâmb care mi-a aruncat spatele în șanțul de care mă feream rezultând o îndoitura și o gaura in bara spate. Am ieșit prin forțe proprii...am pus niște crengi groase în șanț și între roata și perete și am dat puțin în spate că să îndrept mașina, iar apoi am putut continua în fața. La puțin după zona aceasta am ajuns la o altă coborâre, unde învățând din pățania anterioară am mers direct pe șanț (care nu era așa adânc, dar era foarte aproape de perete) și foarte încet, ceea ce ne-a trecut cu bine. Dovada că dacă poți urca undeva nu înseamnă că mai poți și coborî
Oricum, a fost o ieșire frumoasa!