Subaru Impreza GC....RS25
Subaru club Romania

Subaru Impreza GC....RS25

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Subaru Impreza GC....RS25
« Reply #720 on: September 24, 2012, 17:39:11 PM »
Am mai citit pe forumurile din afara si pentru strada si longevitatea cauciucului se alege o cadere de [-1.2;-1.8] fata si [-0.4;-0.8] spate. Pentru circuit se merge pana la -5 fata si aproape de -3 spate, dar oamenii aia au bani de cauciucuri si au articulatii sanatoase care sa le permita astfel de setari.

Cam asta zic posesorii de STi-uri de peste hotare.

Un fel de bun la toate (strada & track day) este setarea -1.4 fata cu -0.6 spate Cam asta ar fi compromisul ideal ales de multi (cu +- 0.1 variatie) in cazul in care nu vor sa stea sa isi faca geometria inainte si dupa track day.

celalalt

Răspuns: Subaru Impreza GC....RS25
« Reply #721 on: September 27, 2012, 15:55:15 PM »
Asa...inainte de a o tranti.Saptamana viitoare ne lasam pe burta....





treceti cu vederea decorul...

celalalt

Răspuns: Subaru Impreza GC....RS25
« Reply #722 on: October 02, 2012, 18:40:29 PM »
Gata cateaua.Urmeaza o geometrie si eventual un nou reglaj mai profesional.





tar0M

  • 934
  • Impreza WRX 2008
Răspuns: Subaru Impreza GC....RS25
« Reply #723 on: October 02, 2012, 19:11:12 PM »
Cat ai dat pe amortizoare?
Nici nu stiam ca ai pus motor de 2.5 pe ea.

stefanbv

  • 4253
  • Forester forever
Răspuns: Subaru Impreza GC....RS25
« Reply #724 on: October 02, 2012, 19:19:34 PM »
Cu amortizoarele astea, scapi de pietre la rinichi...  ::)
No school, no job, no problem!

Forester SG5 Cross Sport JDM
Forester SH SX

celalalt

Răspuns: Subaru Impreza GC....RS25
« Reply #725 on: October 02, 2012, 19:40:28 PM »
Asa am zis si eu.Dar nu e chiar atat de tapana.Oricum mai am de reglat.Geometria e acum in balarii....

malakay

  • *
  • 4765
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: Subaru Impreza GC....RS25
« Reply #726 on: October 02, 2012, 20:22:46 PM »
ca sa moara fetiliii! superba felicitari serbane sa le folosesti sanatos !
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Subaru Impreza GC....RS25
« Reply #727 on: October 02, 2012, 20:33:52 PM »
Chiar ca e trantita. Foarte tare si astept sa ma dai o tura sa vad cum sunt amortizoarele.

Răspuns: Subaru Impreza GC....RS25
« Reply #728 on: October 02, 2012, 21:42:58 PM »
Alta viata! Sa te tii bine!! Astept o tura ;)

clauedit

  • 294
  • impreza 06R
Răspuns: Subaru Impreza GC....RS25
« Reply #729 on: October 02, 2012, 21:46:08 PM »
serpentine serpentine  ;D

Răspuns: Subaru Impreza GC....RS25
« Reply #730 on: October 02, 2012, 22:37:26 PM »
Sa vedem cum se comporta suspensia la amandoi.....ar trebui sa fie o alegere buna  ;) ;) ;D
WRC is for boys. Group B was for men!!!

Ex. 03 WRX
99 STI Coupe Race Car
08 Impreza STI

2xGhe

  • *
  • 1806
  • Pentru fani, nu pentru bani!!!
Răspuns: Subaru Impreza GC....RS25
« Reply #731 on: October 02, 2012, 22:57:52 PM »


Pentru FAAAAANi nu pentru bani!

malakay

  • *
  • 4765
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: Subaru Impreza GC....RS25
« Reply #732 on: October 02, 2012, 23:36:45 PM »
se vede un pic si din Malakay :D
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

rzw75

  • *
  • 1669
  • ex
Răspuns: Subaru Impreza GC....RS25
« Reply #733 on: October 02, 2012, 23:43:08 PM »
bravo Serbane! frumos de tot! profi pana la capat! arata super bine asa lasata  ;) imi place mult  :)
sa ma dai si pe mine o tura sa vad cum sunt D2 urile astea... ca umbla vorba ca sunt rigide rau...
ex Impreza '05 Wagon 2,5 RS
ex Forester 2,5 XT
ex Outback 2,5
ex Impreza 2,5 WRX

:) Speed Triple 1050 R

celalalt

Răspuns: Subaru Impreza GC....RS25
« Reply #734 on: October 05, 2012, 08:58:48 AM »
Mda...deci...La prima impresie,dupa cateva zile,concluzionez ca suspensia poate fi si mai moale.Depinde de cum o setezi.Eu insa nu am reusit sa ajung la o setare potrivita pentru ca: daca o las prea jos,trebuie sa modific caderea spre pozitiv,ca sa nu atinga roata in amortizor.Daca pun distantier la roata,pot face caderea sa fie negativa,dar imi atinge roata in contraaripa in viraje mai mari.Azi sau maine,functie de timp,o sa modific unghiul amortizorului spate si sa incerc sa renunt la distantieri.Sa va apoi ce iese.Cert e ca daca nu am distantier,totul e in regula.Ce-i drept,nici nu ma indur sa o ridic,pentru ca imi place asa trantita....


rzw75

  • *
  • 1669
  • ex
Răspuns: Subaru Impreza GC....RS25
« Reply #735 on: October 05, 2012, 14:34:46 PM »
pai atunci las-o trantita, scoate distantierii si umbla putin la cadere (spre pozitiv)

cert e ca e super suspensie D 2 ul asta, am citit numai de bine de ea... dar e rigida... asta e...
ex Impreza '05 Wagon 2,5 RS
ex Forester 2,5 XT
ex Outback 2,5
ex Impreza 2,5 WRX

:) Speed Triple 1050 R

celalalt

Răspuns: Subaru Impreza GC....RS25
« Reply #736 on: October 05, 2012, 17:31:09 PM »
Daca o setezi mai moale e moale...AM scos pana la urma distantierii,care evident sunt de vanzare si am schimbat unghiul la amortizoare pe spate.Am cadere negativa acum,dar nu stiu ce valoare.

2xGhe

  • *
  • 1806
  • Pentru fani, nu pentru bani!!!
Răspuns: Subaru Impreza GC....RS25
« Reply #737 on: October 05, 2012, 17:50:27 PM »
Daca te contacteaza careva sa-i spui ca sunt dati!!! :D(la 2xGhe)
Pentru FAAAAANi nu pentru bani!

celalalt

Răspuns: Subaru Impreza GC....RS25
« Reply #738 on: October 05, 2012, 17:53:08 PM »
Bine,nu spun la nimeni.

celalalt

Răspuns: Subaru Impreza GC....RS25
« Reply #739 on: November 14, 2012, 17:07:14 PM »
Revin cu pareri despre ingineria mea.
Masina merge bine,trage corect pentru puterea ei.Dar....sunt momente cand merge chiar mai bine,e mai violenta in accelerari bruste.Cand se intampla asta nu se mai aude evacuarea atat de tare ci doar motorul cum toarce.Cand se puturoseste e invers.Behaie evacuarea si motorul abia daca il mai aud.Poate sa fie ceva in neregula,avand in vedere ca mototrul e setat pt benzina de iuesei de 87?
Plus ca mai are momente cand da niste rateuri in evacuare.Care se aud destul de infundat.Exact ca toba mare....pentru cine stie.Si nu , nu am toba mare pusa in masina.Aia sta la sala.