UP!
"Scurta" aducere la zi: masina a stat la Pfaizar iarna asta, acum are mecanica completa de STi JDM V7. Motor, transmisie, suspensie, brate, frane, tot. Mai putin caseta de directie care a ramas cea originala. Nici nu vreau sa ma gandesc cat s-a muncit... Poate-si face timp Pfaizar sa mai adauge si el una-alta.
Acum, webe... Sebi mi-a lasat mie cotetu', ca sa-i aplic tratamentu' Matli, adica bani irositi pe tampenii inutile.
Eu cel putin, am de gand:
- caseta 2015+ (Sebi inca nu vrea, eu insist, el se uita in alta parte);
- izolare termica motor (blanket, phenolic);
- admisie, macar inlet;
- radiator aluminiu si furtunuri de radiator (se opune toata lumea. Andea, ajutor
);
- AOS (Andea, lumea zice ca nu trebuie, asa o fi?);
- refresh pe suspensie;
- refresh pe articulatii;
- ce-oi mai gasi;
- ce-oi mai reusi sa-l conving pe proprietar sa faca.
Impresii pana acum...
Cel mai tare ma incanta ce vad cand ma uit intre scaune.
Si luati-o ca atare, levierul ala de schimbator de non-sti, banal, nefinisat, acum levierul asta cu aluminiu, cu inel de mers inapoi, cu rama aia pe care scrie ce scrie... Diferenta mare.
Cu oarecare legatura, transmisia. E ciudata rau asta de Japonia, cu etajarea asta scurta, fantastic de scurta, cu 100 la ora la 3k rpm in 6... Adica daca-i dai tare, schimbi trepte ca vindizel.
Iar daca-i dai tare pana la capat... mno. JDM. Am zis si in alt topic, e o alta experienta.
Motorul e single scroll, cu turbo mare si UEL. Bine ca-s inegale, ca are sunetul specific. Bine, nu-l are inca, da' ii pun finala mea diseara si rezolv pe perioada cat sta la mine. Acum e silentioasa moarta.
Spool-ul e... naspa. Chiar foarte naspa. In 5 sau 6, la 3 mii, daca o calc... Pauza. Nimic, liniste. WRX-ul, cu a lui turbina mica, rupe. Asta rupe de pe la 4 mii in sus. Da' rupe mult mai tare. Sa vedem daca se va schimba ceva dupa ce-i fac una-alta pe hardware, iar colegul din Cluj pe soft.
Si atat momentan.
Desi e deja spectaculos brecu', abia astept sa vad ce va fi in cateva luni.
Voi baga aici povesti nemuritoare.