2001 WRX SW Bugeye
Subaru club Romania

2001 WRX SW Bugeye

Muttley

  • 5131
Re: 2001 WRX SW Bugeye
« Reply #80 on: April 09, 2019, 22:40:40 PM »
Habar n-am. Zi-mi la ce sa ma uit si verific.
WRX SW 2002

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Re: 2001 WRX SW Bugeye
« Reply #81 on: April 09, 2019, 22:48:46 PM »
Da.
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

Muttley

  • 5131
Re: 2001 WRX SW Bugeye
« Reply #82 on: April 09, 2019, 22:52:07 PM »
Si? E de rau? Sa stiu cum sa triez gropile...
WRX SW 2002

Celalalt

  • 1812
  • Mda...
Re: 2001 WRX SW Bugeye
« Reply #83 on: April 09, 2019, 23:01:21 PM »
Mai ia o punga de aurolac si nu te mai deranjeaza gropile.
Aia e...


FXT '03 EJ207 STI 6MT
FXS '07 LINISTIT SI NU PREA
Impreza '95-'01 COTET SPRE H6

Muttley

  • 5131
Re: 2001 WRX SW Bugeye
« Reply #84 on: April 09, 2019, 23:02:01 PM »
Mi-e frica de carabinieri... :(
WRX SW 2002

Celalalt

  • 1812
  • Mda...
Re: 2001 WRX SW Bugeye
« Reply #85 on: April 09, 2019, 23:03:52 PM »
Baga baga , trece frica.
Aia e...


FXT '03 EJ207 STI 6MT
FXS '07 LINISTIT SI NU PREA
Impreza '95-'01 COTET SPRE H6

Muttley

  • 5131
Re: 2001 WRX SW Bugeye
« Reply #86 on: April 09, 2019, 23:45:37 PM »
Ok, am o dilema care nu-mi da pace.
Planul e sa pastram arcurile originale. Cam moi din ce am gasit pe net pentru STI din 2001. Se adauga vechimea si parcursul masinii donatoare, de +200k.
Apoi, masina e rigida si nu prea. E cam ca a mea sincer sa fiu, iar eu am arcuri ceva mai moi decat originalele de WRX.
Si am pus sublerul pe arcuri, le-am comparat cu arcurile de WRX. Sunt la fel diametrele spirelor.
Iar astazi am incercat la mana amortizoarele date cu aurolac si-s tari grav.

Dilema consta in... Pastram arcurile sau luam altceva?
WRX SW 2002

Celalalt

  • 1812
  • Mda...
Re: 2001 WRX SW Bugeye
« Reply #87 on: April 10, 2019, 06:32:20 AM »
Oricum nu o sa rezisti si le vei pune cu aceleasi arcuri. Si pana vin alte arcuri , mergi asa.
Aia e...


FXT '03 EJ207 STI 6MT
FXS '07 LINISTIT SI NU PREA
Impreza '95-'01 COTET SPRE H6

Xander

  • 1287
  • Forester 2.0d ; Xv 2.0ie
    • Forester '09/ XV ‘20
Re: 2001 WRX SW Bugeye
« Reply #88 on: April 10, 2019, 19:58:42 PM »
Ca sa fie bine, alte arcuri. Am schimbat amortizoarele la doua mașini pana acum fără arcuri si regret. Așa am fost sfătuit.
Drumul este mai spectaculos decât destinația.
Forester Boxer Diesel MY09
XV e-Boxer MY20

Muttley

  • 5131
Re: 2001 WRX SW Bugeye
« Reply #89 on: April 14, 2019, 16:25:40 PM »






Am folosit decarbusolv, jprei de frane, carpe, pensula, betigase de vata, garnitura noua.
Inca nu ma pronunt.
WRX SW 2002

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Re: 2001 WRX SW Bugeye
« Reply #90 on: April 14, 2019, 18:57:30 PM »
Sa imi spui cum scoti uleiul din dale fara a apela la dalta si ciocan.
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

Re: 2001 WRX SW Bugeye
« Reply #91 on: April 14, 2019, 19:11:54 PM »
Le-ntoarce pe verso.  O0
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Celalalt

  • 1812
  • Mda...
Re: 2001 WRX SW Bugeye
« Reply #92 on: April 14, 2019, 20:11:48 PM »
La cat de OCD e , sigur mai are o tona de rezerva.
Aia e...


FXT '03 EJ207 STI 6MT
FXS '07 LINISTIT SI NU PREA
Impreza '95-'01 COTET SPRE H6

Muttley

  • 5131
Re: 2001 WRX SW Bugeye
« Reply #93 on: April 15, 2019, 08:02:44 AM »
In principiu nu prea-mi pasa de dale  :-\
Mazgali-s-ar in voie, cat timp nu e murdarie care sa se ia, nu le port grija.
WRX SW 2002

Muttley

  • 5131
Re: 2001 WRX SW Bugeye
« Reply #94 on: April 15, 2019, 20:53:51 PM »
Sambata, cand am fost sa iau zeama de curatat carburatoare, am intrebat si de G11. Iete ca nu mai era.
Azi am mers intr-un servis cu niste copii pe care i-am refuzat la schimbul de ambreiaj cu un Yaris T-Sport pe motiv ca am STI JDM pe cap. Si in servis aveau G11. Asa c-am luat 3l. Apoi, de la peco, apa condensata. Un Koyo aveam deja. Asa ca...



O ultima poza cu vechiul. Care, apropo, e tot Koyo. Si e ca nou. Cred ca japonezul l-a schimbat la un moment dat. Oare de ce?



siliconehoses.com pentru colectare curata a antigelului, fara damage pe dale.



Radiator alu si furtunuri radiator siliconice, gata montate pe visinie.



Problema...Una dintre gaurile de fixare a palniei de admisie avea un surub rupt in ea. Cineva de prin Germania s-a gandit sa dea o gaura alaturi, mai mica de 6mm, si sa forteze surubul in ea, astfel imprimandu-i o urma de filet.





Nu mi s-a parut ok, asa ca am trecut la ceva mai bun.
Gaura de 9mm, piulita sertizata M6, rezulta... un filet ca nou ^-^





Apoi, pentru ca a curs mult antigel (detaliez acusi cat), pentru ca antigelul e coroziv si pentru ca eu mi-s OCD (a zis cineva recent)... Balaceala!





Pai eu am luat 3l de G11 si 3l de apa distilata, deci 6l. Am turnat toata cantitatea asta ca sa constat siderat ca mai intra!
Mai aveam eu de la mine 0.5l de diluat. Tot n-a ajuns! Iar asta in ciuda faptului ca am inclinat taraba ca sa curga cat mai putin posibil...
Deci continuarea maine, dupa ce mai iau antigel.



Recunosc, imi era dor sa merg cu cartul la munca...  ::)

WRX SW 2002

Re: 2001 WRX SW Bugeye
« Reply #95 on: April 16, 2019, 12:09:50 PM »

O ultima poza cu vechiul. Care, apropo, e tot Koyo. Si e ca nou. Cred ca japonezul l-a schimbat la un moment dat. Oare de ce?


Daca e sa mergem pe teoria ta, inseamna ca si cel de clima precum si ventilatoarele sunt noi, la cum arata.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Muttley

  • 5131
Re: 2001 WRX SW Bugeye
« Reply #96 on: April 16, 2019, 12:11:41 PM »
Wrangler, ce producator face radiatorul oiem?
WRX SW 2002

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: 2001 WRX SW Bugeye
« Reply #97 on: April 16, 2019, 12:23:27 PM »
Alo, nenea? Pot sa iau pozele sa le pun la tutorialul despre curatare IACV? Ca pozele mele s-au pierdut.

Muttley

  • 5131
Re: 2001 WRX SW Bugeye
« Reply #98 on: April 16, 2019, 12:23:58 PM »
Sigur ca da.

Wrangler zice ca radiatorul fu schimbat ^-^

____________________________

Intrat-au in total 7.5l. Adica enorm. Si vor mai intra dupa 2-3 cicluri de incalzire si racire. Uird...

8... Trebuie sa ma uit in ceva manual de sti, e culmea.

_____________________________



Si cu asta s-a-ncheiat comanda de pe rallysportdirect. Mai sunt de venit:
- flanse amortizoare spate de la Penteker;
- caseta de STI 2015+.

Si ar mai fi de comandat cateva maruntisuri de la Alpadrino, da' mai incolo, c-aia-s foarte rapizi.
« Last Edit: April 17, 2019, 19:46:23 PM by Muttley »
WRX SW 2002

Muttley

  • 5131
Re: 2001 WRX SW Bugeye
« Reply #99 on: April 20, 2019, 22:09:13 PM »
Mi-am planificat cat de cat lucrul la masina asta astfel:
- we asta amortizoare;
- de pasti ce am pe la motor.

Pentru ca te pisi pe el Fan Courier, amortizoarele nu vor fi gata la timp. Lipsesc flansele spate.
Ieri (vineri) dupa munca am saltat-o si am scos suspensia fata.





Insa m-am lovit de o problema mare. Arcul de STI are spire mai putine decat ala de WRX. Ca o paranteza, masurasem la un moment dat diametrele spirelor si-s la fel intre cele doua. Deci constanta elastica mai mare e data de lungimea desfasurata mai mica, inchid paranteza.
Baiul fu ca nu puteam apuca cu presele decat 2 spire alaturate. Iar presele mele se pare ca nu reuseau sa comprime suficient arcul. La demontare am orientat jamba spre gard, m-am dat intr-o parte si am desfacut piulita. A zburat talerul putin, nu s-a lasat cu sange. La montaj insa nu reuseam nici batut sa prind spirele din tija cu piulita. Si m-am lasat pagubas.

Ah, o chestie am descoperit, si anume ca unul din filetele etrierului stang e distrus si el. Deci uichendu' avea sa se prelungeasca...

Astazi am gasit un vecin acasa si am asamblat jamba stanga imediat. Deh, 3 maini...
Asta voia sa plece si i-am zis ca-n 20 de minute il chem pentru partea a 2-a.
Dar nu s-a putut. Alta surpriza nasoala...





Talerul superior drept fisurat. Prima poza e de sus, a 2-a de jos.
Inca 2 saptamani sa astept piesa noua nu prea aveam chef. Sa iau un taler de pe masina mea si sa pun peste 2 saptamani unul nou nu voiam. Asa ca am luat un taler de WRX de pe masina donatoare, care acum are suspensia originala a visiniei.
E fix aceeasi piesa.
Si, dupa o vizita acasa la Pfaizar, de data asta una nefisurata.





Demontat jamba de pe masina donatoare si pus la loc in sub 30 min. Pentru ca nu mi-a pasat de detalii. Pentru mine, o surpriza recordul asta de timp.

Revenit acasa, vecinul era plecat, asa ca trebuia sa-mi umplu timpul cu ceva.
Aveam o restanta de data trecuta cu genul asta de poza. Spre supararea mea, ca nu voiam sa ajung sa fac poza asta, iata, asa arata un filet de Brembo busit.



Si mi-a venit o idee mult mai buna pentru a evita scurgerile de lichid din etrierul scos. Manson de cauciuc (taiat din ceva furtun de 8mm) peste surubul banjo al conductei.



Apoi, procedura obisnuita, doar cu ceva optimizare pe asezarea etrierului de data asta, ca am gasit niste bucatele de lemn.



Si ambele filete reparate cu Helicoil.



Dup-amiaza arata asa pasajul de roata...



Iar seara asa:



Geometria trebuia s-o fac maine, da' nu mai am cum. Am s-o fac dupa ce schimb si amortizoarele spate, cand o fi sa se intample si asta.
Am iesit la o proba usoara, pentru ca suruburile de pe portfuzeta nu-s stranse tare.
Spre marea mea mirare, directia, care inainte tragea dreapta, acum nu mai trage.
La fel, tragea dreapta puternic cand franam. Acum, nimic.
Ori e din amortizorul dreapta, care apropos, era terci, ori din anvelope. Acum are rotile mele de vara, ca geometria doar cu alea o pot face.

Si atat. Astept curierul. De bine PSD si Fan Courier.
« Last Edit: April 20, 2019, 22:13:59 PM by Muttley »
WRX SW 2002