2001 WRX SW Bugeye
Subaru club Romania

2001 WRX SW Bugeye

Muttley

  • 5131
Re: 2001 WRX SW Bugeye
« Reply #60 on: April 05, 2019, 17:30:49 PM »
Prima gramajoara de piese e aici.
Ar mai fi pe drum vreo... 3 cred.



Continut:
- radiator Koyo si furtunuri siliconice Samco (UK, nu Kina);
- turbo inlet Samco;
- AOS IAG - aici sunt usor dezamagit de o chestie, IAG a facut economii de productie. Voi reveni cu detalii cand le voi remedia isprava;
- turbo blanket PTP (faina rau, e peste ce am pus eu);
- phenolic spacers 3mm Grimmspeed;
- ceva protectie termica de furtunuri DEI (am vazut la WRX-cobaiul meu niste loc de imbunatatire ici-colo);
- lockout bolts Whiteline. Obligatorii la orice Subaru, dar e doar parerea mea.
Lipsa din gramajoara asta e pompa de benzina de 255, vine cu trenul urmator.

Cu alte cuvinte, strictul necesar.

Uichendul asta, program de:
- simering priza cardan;
- lockout bolts.

Lockouturile sunt dubioase, sunt superbe, au inclusiv gravura cu laser. Ale mele-s urate rau :(
Dar le fac sedinta foto zilele astea.

WRX SW 2002

Re: 2001 WRX SW Bugeye
« Reply #61 on: April 05, 2019, 17:34:31 PM »
CAt a fost radiatorul? Ca si la mine urmeaza
Detoate , STI sa fie

Muttley

  • 5131
Re: 2001 WRX SW Bugeye
« Reply #62 on: April 05, 2019, 17:37:48 PM »
https://www.rallysportdirect.com/part/radiators/koy-vh090866-koyo-aluminum-racing-radiator

Asta e versiunea fara buson pe radiator, gasesti si cu buson.
Ai de ales dintre Koyo si Mishimoto.
La aceeasi capacitate de racire, Koyo le face mai subtiri, cu densitate de celule mai mare, Mishimoto mai groase. Chestie de preferinte.
WRX SW 2002

malakay

  • *
  • 4765
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Re: 2001 WRX SW Bugeye
« Reply #63 on: April 05, 2019, 18:01:58 PM »
koyo este mult peste pishimoto...
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

Muttley

  • 5131
Re: 2001 WRX SW Bugeye
« Reply #64 on: April 05, 2019, 18:03:33 PM »
Am mai zis-o si eu, de multe ori, da' nu vreau sa influentez pe nimeni ^-^
WRX SW 2002

Xander

  • 1287
  • Forester 2.0d ; Xv 2.0ie
    • Forester '09/ XV ‘20
Re: 2001 WRX SW Bugeye
« Reply #65 on: April 05, 2019, 21:40:30 PM »
Topicul începe sa arate ca pe forumurile de pasionați. Felicitări! Lego la Subaru ( de acolo ies banii - nu din volum )e laitmotiv dar nu sunt toți de-acord.
Drumul este mai spectaculos decât destinația.
Forester Boxer Diesel MY09
XV e-Boxer MY20

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: 2001 WRX SW Bugeye
« Reply #66 on: April 05, 2019, 21:43:07 PM »
Daca zicem ca e forum de pasionati sar altii sa spuna ca este cam exclusivist. Oricum o dai tot nu e bine.

Spor la lucru. Eu nu prea înțeleg care e treaba. Proprietarul o primește cadou de Craciun?
Eu muream sa nu o conduc si sa fie pe la altii...
« Last Edit: April 05, 2019, 21:46:20 PM by MihaiFlorescu »

Muttley

  • 5131
Re: 2001 WRX SW Bugeye
« Reply #67 on: April 05, 2019, 21:49:07 PM »
Topicul începe sa arate ca pe forumurile de pasionați.

Ma rog. Masina deja este foarte rara, sa nu zic unicat la noi, ca nu toti posesorii de Subaru din Romania stau pe forum.
E totusi un break cu mecanica de STI sedan JDM. Iar JDM inseamna 8000 rpm, 280 cai declarati (eu cred ca-s mai multi, ca altfel a mea devine de 100 de cai), rapoarte incredibil de scurte in cutie. Lipseste caseta de 13:1, cea de Japonia are demultiplicarea asta, dar volanul vine gresit. Dar e pe drum si aia cu 13:1 LHD.
Deci... masina de pasionat. Big time!
WRX SW 2002

Re: 2001 WRX SW Bugeye
« Reply #68 on: April 05, 2019, 21:49:50 PM »
Q: Ce face Muttley cand se plictiseste?
A: O ia de la capat cu vagonul (altuia).
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Muttley

  • 5131
Re: 2001 WRX SW Bugeye
« Reply #69 on: April 05, 2019, 21:51:33 PM »
Tu chiar n-ai nimic de pus pe topicul asta?  :(
Poze din timpul lucrarilor...
Ce voi face eu e o nimica toata fata de ce ai facut tu.
WRX SW 2002

Re: 2001 WRX SW Bugeye
« Reply #70 on: April 05, 2019, 21:53:16 PM »
N-am avut timp de poze ca a fost de lucru :)))), iar “modestia” este cuvantul care ma caracterizeaza! (Inca rad singur :)) )
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Re: 2001 WRX SW Bugeye
« Reply #71 on: April 05, 2019, 21:56:36 PM »
Partea 1


Partea 2


Partea 3
“Nici nu e”; n-am avut timp sa o montez.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Muttley

  • 5131
Re: 2001 WRX SW Bugeye
« Reply #72 on: April 06, 2019, 21:54:44 PM »
Uo matza.



Doo gauri.





Un tarod de desfundat gauri 'namolite.





Un surub sparcait, o valoare de cuplu de strangere si un cadru spate fixat de caroserie care nu mai face masina sa se simta de parca vrea sa te omoare.







Mai zic o data, ca am zis si la mine... Suruburile intra cu usoara strangere pe cadru. Adica n-ai joc care sa preia abaterile de coaxialitate dintre gaurile din cadru si gaurile filetate din sasiu. Atunci, cum mama ciorilor reusea Subaru acu' 20 de ani sa faca piesele astea (si ma refer la ditai cadrul si la ditai caroseria) sa se alinieze atat de BINE?? Nu de alta, dar discutam de abateri de... nimic practic. Cand infiletam, aveam rezistenta strangerii surubului pe cadru si atat, nu senzatia inconfundabila de surub stramb pe gaura.
In fine, niste rable ordinare, fara streaming de pe telefon si lane assist.

Rabla asta ordinara sta asa pana maine, cand ii scot cardanul. Planul e sa curga cat mai putina esenta de pinioane.



WRX SW 2002

Muttley

  • 5131
Re: 2001 WRX SW Bugeye
« Reply #73 on: April 07, 2019, 14:25:46 PM »
FAIL!!!  >:( >:( >:(

Ok, am desfacut cardanul. Am saltat cotineata si mai sus, pentru ca rotile trebuie sa fie libere sa se invarta pentru acces la cele 4 suruburi de fixeaza cardanul pe flansa diferentialului.



Cardanul, nu stiu cati stiu, NU e permis a fi cotit la maxim in centru. Niciodata! Asa ca l-am sprijinit cu o cutie. Neaparat Ikea, doar astea merg ok.



Ulei n-a curs mai deloc, data fiind pozitia abjecta a masinii. Eram pregatit cu 2l de ulei care se pare ca vor fi folositi cu alta ocazie.
Accesul - superb. Minunat, mirific.



Simeringul vechi a iesit cu surubelnita si ciocan. Alta varianta, in afara de presa dedicata pe care n-o am, nu vad.
La americani am vazut mentionat la divaisuri de introducere a celui nou teava de PVC. Aveam una de 40mm, a parut ideala.



Ei bine, n-a fost ideala deloc. A ciupit simeringul fix pe membrana de etansare. Ploaia de injuraturi a fost intrerupta de descoperirea unei ALTE bucati de PVC prin gramada de resturi de pe langa casa. De dragul exercitiului, am presat simeringul ciupit folosind aceasta nou identificata scula. A intrat perfect. Am scos simeringul si aia fu tot.
Asa arata scula cea noua si buna.



Maine vin piesele de la Alpadrino, printre care un simering. Cel distrus azi era al meu. Naspa e ca prognoza arata ploaie toata saptamana viitoare, iar masina e afara. Zvidem...

WRX SW 2002

Re: 2001 WRX SW Bugeye
« Reply #74 on: April 07, 2019, 18:23:37 PM »
Divaisu verde e Ppr. Din ala bun de germanica

Muttley

  • 5131
Re: 2001 WRX SW Bugeye
« Reply #75 on: April 08, 2019, 19:55:59 PM »
Piesele OEM au ajuns astazi.



Se pare c-am facut o gafa cu bieletele antiruliu spate, le-am luat pe cele de widetrack.
Merg pe Forester, daca va trebuie, le gasiti la mine  :'(

Cum am gasit simeringul de cardan, l-am poftit afara, apoi l-am indesat in priza cutiei. Totul ok acum.



Pentru a nu face vreo nefacuta la introducerea cardanului pe priza si implicit pe simering, aveam nevoie de inca un set de maini care sa mentina cardanul la orizontala, in timp ce eu il introduc cu delicatete unde are de ajuns.
Am cerut ajutor de la vecini, care au venit cu casa cocotata pe masina  :o



Pus toate la loc, merge. Astept sa se arda uleiul vechi de pe evacuare si am sa ma mai uit candva daca e atat de in regula pe cat mi-as dori eu.

PS: bielete spate de Forester. Fac discount!  :angel:
PPS: sau montaj gratuit in Brasov ^-^
« Last Edit: April 08, 2019, 20:02:41 PM by Muttley »
WRX SW 2002

Muttley

  • 5131
Re: 2001 WRX SW Bugeye
« Reply #76 on: April 09, 2019, 21:55:13 PM »





Chiar sunt curios de cum se va simti masina cu astea. Ca ce luceste pe ele ici-colo sunt bale. De la mine...  :-\
« Last Edit: April 09, 2019, 21:57:02 PM by Muttley »
WRX SW 2002

Celalalt

  • 1812
  • Mda...
Re: 2001 WRX SW Bugeye
« Reply #77 on: April 09, 2019, 22:07:18 PM »
Ai renuntat la o punga cu aurolac pentru ele ? Cum de le ai vopsit asa bine ? :o
Aia e...


FXT '03 EJ207 STI 6MT
FXS '07 LINISTIT SI NU PREA
Impreza '95-'01 COTET SPRE H6

Muttley

  • 5131
Re: 2001 WRX SW Bugeye
« Reply #78 on: April 09, 2019, 22:17:05 PM »
Sa raspunda Musiu, ca el mi le-a dat.
WRX SW 2002

malakay

  • *
  • 4765
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Re: 2001 WRX SW Bugeye
« Reply #79 on: April 09, 2019, 22:34:01 PM »
sunt ultra sr -uri ?
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae