Azi a fost o placere, doar incheiere de formalitati.
Ultimele piese noi pe care le mai aveam pentru masina asta:
Am reajustat bucsele de brat. Cateva pagini mai in urma stanga era bine, dreapta era rau. Sper sa nu gresesc prea tare. Pentru ca doar asa aveam loc de manevra, acu-s ambele rau. Dar e bine, ca-s simetrice.
Pus splinturile pe piulitele de articulatii capete de bara, U-frame, capace U-frame (scoase cand am luat masina), scut motor (scos cand am luat masina), pus rotile, etc, etc.
Am bagat-o la geometrie. De poza mi-am amintit abia dupa ce am terminat si am strans parte din dispozitiv.
Am iesit in proba, volanul usor spre dreapta. Urcat pe rampe, cate o treime de rotatie de bieleta pe fiecare parte, iesit iar in proba, acum e centrat.
Directia tot trage uuuuusor dreapta. Ori problema e nerezolvata, ori e rezolvata dar anvelopele "s-au tras" si uzat dupa problema si va mai dura o vreme pana sa-si revina.
Asa arata bieletele dupa reglaj. Simetric si cu loc de manevra si spre inchidere, desi acum e reglata pe zero curat.
Adica a 2-a scurtare nu prea era necesara.
Scriam acum 2 ani...
Aud oaresice vibratii totusi la manevre de parcare. Ori nu s-a eliminat tot aerul de pe circuit, ori fixarile alea "robuste" nu-s chiar rigide Asta e, o mai las sa se aeriseasca........
...iar astazi, asta visinie a facut fix la fel.
Asa c-am urcat in Poiana, de fapt mai mult ca sa ma bucur de pachetul complet.
S-a aerisit, nu mai vibreaza.
________________________________
Si inca o "lucrare" astazi...
Introductiv:
..........am dat jos eleronul de pe hayon, se vedea muschi crescand sub el, si ma deranja zdranganeala sa la inchiderea portbagajului.
Dupa desfacerea celor 2 suruburi, el insista insa sa ramana atasat de hayon. In manual, mai apar 2 clipsuri, desi la descriere e ceva de genu' jos suruburile, afara eleonoru'. M-am intors la masina, am tras cu grija, nimic. Pe Nasioc am gasit insa problema: clipsurile se desfac intr-un singur mod, prin interior, dupa desfacerea burdufurilor de cablaj de langa balamale. .................
Si totusi, un proprietar de visinie s-a-ncapatanat candva sa desfaca eleronul fara pic de delicatete.
Se vede in prima poza de mai jos clipsul rupt (lipseste o bucata din el).
Eleroanele astea zdrangane, pentru ca buretele de fabrica decedeaza. Etansarea nu se pierde, clipsurile au garnitura de etansare, suruburile la fel. Dar zdrangane. Si ca sa nu se mai intample...
Cordon cat am putut de subtire.
Remontarea e o placere. Asezi eleronul, apesi in dreptul clipsului de pe fiecare parte si acolo intepeneste. Se tine doar in cele 4 urechiuse ale celor 2 clipsuri. Desigur, au urmat suruburile, ca sa nu zboare pe A1.
Proprietar, nu mai ai de ce sa umbli vreodata la eleron! Doar daca vopsesti masina, ceea ce nu e cazul.
Pentru ca aud ceva sunete discrete pe denivelari, in spate, am verificat toate suruburile la care am umblat pe spate. Etriere, tendoane, bielete, samd. Nush de unde e, poate e cricul desfacut in portbagaj.
Si cu aceasta ultima poza, zilele visiniei in compania celorlalte 2 japoneze batrane si a mea sunt numarate. Saptamana viitoare se cara de aici!
Iar eu am...
UP!
Deci 14 martie - 23 iunie. 3 luni de cand sta pe capul meu, la figurat dar mai ales la propriu.
Saptamana viitoare vine proprietarul dupa ea.
Aduce cu el
un kit de furtunuri de servodirectie si
un aftermaf, pe care le schimb pe loc.
Si pleaca. Si nu pot sa cred ca am terminat!!!