Salut,
As mentiona ca fluid de frana performant si Castrol SRF. Eu il consider cel mai performant, pentru ca are cea mai mare temperatura de fierbere la "umed" (lichidul de frana are caracteristici hidroscopice, absobind apa, drept pentru care dupa 2 ani cantitatea de apa din lichidul de frana este destul de mare, acesta fiind motivul pentru care se recomanda schimbarea la 2 ani; wet boiling point - este calculat pentru umiditate de 3.7 % in lichidul de frana, si Castrol SRF are cea mai mare valoare pentru acest parametru - 270 C fata de 204 C la AP Racing PRF 660 sau 205 C la Motul 600/660). Eu de cand am luat masina, pun doar Castrol SRF si il schimb la maxim 1 an de zile.
Discuri de frana eu am DBA T3 spec si sunt ok.
Placute de frana - folosesc ds 2500 si sunt multumit de ele, insa recomand rodarea bine facuta la inceput. Mai ieftine si cu performanta apropiata sunt Mintex sau Carbone-Loraine ceramice.
Furtune de frana - eu am inlocuit cu cele metalice de la goodridge si sunt super ok.
In final tine cont de urmatoarele aspecte: daca folosesti masina intr-un regim normal cu valente sportive, ce ai stock e indeajuns (japonezul nu e prost); daca mergi insa foarte tare cam tot timpul sau mai iesi cu masina la joaca, ar trebui sa faci un upgrade, insa placute+discuri+fluid+linii metalice = 500-1000 euro (si tine cont ca placutele te vor tine mai putin; desi eu am mers cu ele peste 10-12 000 km).
Seara buna.