Salut,
De aproximativ 2 saptamani am achizitionat un SG XT manual.
Inca nu l-am trecut pe mine si nici nu i-am facut poze pt ca am fost plecat in concediu, dar urmeaza…
Ca istoric:Prin ianuarie cautam un benzinar cu ceva mai multi cai decat la Legacy-ul ce il conduceam deja de cativa ani. Avand in vedere ca nu eram dispus sa dau 17-18k pe un STI de 10 ani, am inceput sa caut un XT care oricum imi placea foarte mult ca forma. Ce am gasit atunci nu mi-a inspirat incredere(ori vanzatorul, ori masina), asa ca am luat un Forester SH diesel ce mi-a inspirat incredere, dar am ramas cu gandul la XT
Acum s-a ivit un XT la mine in oras, usor de vazut si de verificat mai ales ca stiu cine a avut masina de noua.
Vanzatorul a folosit masina 6 luni pe an, din toamna pana in primavara, vara umbland cu o Honda S2000.
Ce m-a determinat sa iau aceasta masina:- istoric verificabil si km reali
-motorul 100k km in lumea lui
-interior piele bej in stare buna
-dotari multumitoare pt anul lui de fabricatie
-vanzator de incredere, foarte deschis, potent finaciar, care nu s-a zgarcit de la investitiile necesare in masina
-am primit masina in test cateva zile, am putut sa o conduc, sa o verific, sa fac un necesar cu ce trebuie investit sa fie pe gustul meu 100%
-schimburi facute in urma cu 5 -10k km, dovedite cu facturi, care acum ma scutesc pe mine de cateva mii: ambreiaj nou, discuri si placute, kit distributie, ambele becuri xenon, arcurile si telescoapele (ceva arcuri din Anglia care merg impreuna cu ceva telescoape japoneze, nu mai stiu denumirea producatorilor, dar o sa verific pe facturi) etc
Ce am de investit pt ca masina sa fie pe gustul meu:-incep cu un detailing interior saptamana viitoare. Masina stand inchisa 6 luni pe an, are un miros de inchis. Pielea e ok, dar necesita o hidratare
-din cauza ca masina a stat atea luni, suruburile de la directie, inclusiv cele din lonjeroane ..au ruginit. Putin probabil sa poata fi desfacute fara a fi taiate cu flexul. Deci ar fi necesar sa fie inlocuite, sa pot sa ii fac si un reglaj de directie(nu pare necesar momentan, dar o data pe an obisnuiesc sa fac aceasta operatiune)
-senzorii de greutate care regleaza xenoanele cand pui contactul, sunt lipsa. Daca ii are cineva, as fi interesat de ei.
-sticla de la oglinda de pe partea stanga e crapata, dar exista si functioneaza momentan
-plasticul de la semnalizarea din oglinda de pe partea dreapta, e crapat. Daca il are cineva, as fi interesat de el.
-oglinda retrovizoare din interior este “matuita”. Am inteles ca au fost multe probleme cu ele si se inlocuiau pe garantie
-vopsit integral. Stiu ca sunt bani “pierduti” avand in vedere varsta masinii, insa am eu aceasta obsesie, ca masina sa luceasca ca noua
Avand in vedere ca aceste defecte se pot rezolva usor si ca le-am negociat din pretul initial cerut de vanzator, am considerat ca e masina potrivita pt mine
E al3lea Subaru...deja nu mai incap in garaj. Sotia nu renunta la Legacy pt nimic, eu o conduc XT-ul, asa ca urmeaza sa pun la vanzare Foresterul SH. Daca e cineva interesat il rog sa-mi scrie in privat (e o masina super dotata, inclusiv incalzire auxiliara, motor nou diesel si garantie pe toata masina fara limita de km pana in febr-mar 2019).
O sa revin cu fotografii dupa fiecare “operatiune de imbunatatire” a XT-ului.