S-au adunat ceva update-uri...
Pana la urma a fost nevoie sa schimb bateria. La temperaturile de acum, nu mai avea destula putere la pornire (invartea dar nu mai pornea) Am dus-o acasa sa o pun pe redresor, In ideea ca poate o revitalizez daca ii schimb acidul. Nu s-a mai incarcat mai mult de 12,9 V asa ca m-am apucat sa verific celulele. Din pacate rezultatul a fost dezamagitor: 5 celule aveau peste 2,5 V, iar una era moarta, avea cam 0,6 V, asa ca am renuntat la ideea cu revitalizarea.
Baterie SAMSUNG (made in Japan) 2010 - 2020 R.I.P.
Inlocuita cu: EXIDE EA754 PREMIUM 12V 75AH, 630A - 405 Lei - Autohut.ro
Rulmentii de la roti faceau destul zgomot la viteza mare, asa ca i-am schimbat. Pentru inceput doar cei de pe spate plus capetele de bara de pe fata. Ca rezultat, zgomotul s-a redus simtitor. Pentru o reducere mai mare ar trebui schimbati cei de pe fata si cei din cutie.
Butuc roata NIPPARTS N4717017 2 x 274 = 548 Lei Autohut.ro
Cap bara FEBI BILSTEIN 1646180 2 x 47 = 94 lei AutoKarma
Manopera efectuata la Autonesti de mecanicul la care ma duceam eu de obicei cu Loganul pt ca am vrut sa fac totul prin Card Avantaj in rate fara dobanda. Totul a fost: ori asa, ori deloc...
ODO: 240000 Km