Se pare ca a trecut ceva timp de cand nu am mai trecut nimic in jurnal... Chiar nu a mai fost nevoie.
Uleiul schimbat la an, filtrul de aer spalat de doua ori pe an si cam atat.
Masina e daily driver, cam 700 Km pe luna, 400 afara si aproape 300 in oras.
Acum sa trecem la lucrurile mai importante: daca tot era la oferta, la un moment dat am cumparat o galerie de admisie completa (egr, clapeta admisie, senzor MAP, etc) cu vreo 180 E, care statea de vre-o un an la pastrare. Toata ideea era sa o pun pe asta curata ca poate cea veche s-o fi murdarit in cei aproximativ 55K de la schimbul de short block.
Daca tot eram la treburi serioase, am zis ca nu ar strica si o turbina remanufacturata, cu gandul ca cea veche o fi obosit si ea dupa cei 278K de viata (chiar daca a avut si ea axul schimbat la refacerea motorului). Nu dadea vre-un semn, dara na, daca nu am avut ce face...
Asa ca pe 10 iulie 2024 s-au efectuat urmatoarele operatii:
- Inlocuit vechea galerie de admisie (egr, clapeta, etc) cu una curata
- Inlocuit vechea turbina cu una remanufacturata.
- Inlocuit rulmenti fata
- Inlocuit placute de frana fata,
- Inlocuit burduful de la o planetara.
- Schimb ulei motor
- Schimb ulei cutie
Lucrarile efectuate de colegii de la Garajul lui Gheghe&Malakay.