Eu conduc un Forester SJ 2018 CVT 2.0 NA, pot spune ca este o masina ok la oras si drum intins, intradevar cand vrei sa depasesti se accelereaza pana in 5000 rot/min, inainte am avut diesel si am o problema psihologica cand vad asemenea turatii si uneori la consum, dar daca anticipezi ca urmeaza sa depasesti nu este chair asa tragic, pusa pe sport este altceva in depasiri ai impresia ca conduci alta masina dar si consumul este altul. Cand vreau sa fac o depasire in forta o pun pe sport si pe manual.
Sotia are sotia are un XV 2016 tot 2.0 NA CVT intradevar acela este mai fasnet si nu se tureaza la fel de puternic in aceleasi situatii si consumul este simtitor mai mic.
Dupa un an de condus XV-ul si test drive cu cateva masini nu am gasit alta masina care sa-mi placa la fel de mult ca Foresterul am facut un test drive cu Foresterul nou si nu ma convins poate ca nu l-am vrut hibrid, de aceea am preferat sa cumpar generatia anterioara de Forester.
Eu zic ca este o masina ok atata timp cat nu o iei ca sa mergi sportiv cu ea si majoritatea drumurilor o sa fie pe national daca o scoti la autostrada si ai incaltamintea grea si cosumul creste vertiginos, cum ai trecut de 130 km/h nu mai conteaza consumul oricum sare peste 10l /100km, in afara pe autostrada am scos consumuri decente si sub 9l/100km la noi cum autostrada este un deal si vale, la un drum Sibiu-Cluj a consumat 11l/100km cu tempomatul pe setat 140km/h si cu acceleratii pana la 160 km/h.
Eu am cautat vreo 2 luni un Forester, am gasit in Germania unul care sa-mi placa, pot sa spun de atunci ca cele pe benzina sunt foarte rare am impresia ca nu s-au vandut prea multe in Europa, in cautari am gasit foarte multe diesel.