Buna seara. Daca puteti sa-mi dati un sfat in urmatoarea problema pt un Subaru Forester 2.0D, boxer 147hp din 2011. Acum 2 saptamani , intorcandu-ma din concediu, in Grecia pe autostrada am observat ca pierd motorina; am oprit in primul oras si am remediat problema (un furtun fisurat la retur). Dupa aprox 50km, o ora de mers, imediat dupa ce am trecut granita in Bg (in vama am stat cca 15min cu motorul la relanti) am auzti un tacanit de injectoare, motorul s-a accelerat, turbina a luat-o pe ulei. Am reusit s-o opresc in viteza dupa cca 10sec. Cosmarul turistului roman sa ramai cu masina in pustiu in Bulgaria in weekend. Am ajuns la un service al celor cu platforma (Localitatea Kirkovo, foarte amabili) am verificat prima data uleiul si am constatat un nivel mai mare de 3 ori decat max, plus miros de motorina. Acasa, am schimbat turbina, uleiul, filtrele, curatat intercooler si galerii, am verificat conductele de combustibil care intra in injectoare (pres 6 atm + saibe Cu), am inlocuit saibele de cupru (cele duble) de la conductele de retur. Am pornit masina, mers foarte frumos cca 20 min dupa care am vrut sa plec la drum. Am auzit in cca 100m cum se tureaza si am oprit-o imediat. Verificat ulei si am constatat iarasi motorina (cca.5litri) in ulei. Din experienta dvs., ce credeti ca pot face in continuare?