Cum, din cate retin, in CVT intra ceva mai mult de 10 l (11-12) se adevereste ce am citit pe undeva (nu mai retin unde) despre ce inseamna, de fapt, drain&fill dpdv al inlocuirii uleiului vechi.
La primul ”schimb” - se inlocuieste, de fapt, cca. 55 % din uleiul vechi;
La al doilea ”schimb” - se mai inlocuieste cca. 30 % din uleiul ”original”;
Abia la al treilea ”schimb” anjungi sa inlocuiesti tot uleiul ”vechi” din cutie.
Mai e si varianta cu evacuarea fortata a uleiului (imi scapa acum denumirea operatiunii - parca oil flush), care ar permite sa scoti tot uleiul vechi, dar din cate se spune, operatiunea asta nu-i face bine la sanatate cutiei ...
PS: Am gasit si un plan de service Subaru unde se vorbeste si despre ce inseamna ”severe driving conditions” si intervalul de schimb al uleiului din CVT:
http://www.cars101.com/subaru/maintenance-2014.html#notesAcolo e vorba despre 25k mile - dar nu stiu de unde provin datele.