Eu am facut 4 sau 5 drain&fills deja cu Amsoil. Nu conteaza/nu are nici o importanta daca e acelasi tip de ulei. Toate uleiurile CVT sunt compatibile, respecta un standard. Este alegerea ta in functie de buget/preferinte : OEM / Amsoil / Motul / Kennol / Valvoline. Pe astea le stiu eu.
Procedura e asa (nu conteaza daca e cald/rece) la SMT
1. se scoate busonul de golire si se asteapta pana curge tot (dureaza ceva)
2. se pune la loc busonul de golire si se scoate cel de umplere
3. se pune ulei pana da afara apoi se pune la loc cel de umplere, strans cu mana
4. se porneste masina, se trece cutia din P -> R -> N -> D si inapoi si se astepata pana temperatura uleiului trece de 45 de grade C
5. se completeaza iar pana da afara si se pune la loc busonul si asta este
Nu e rocket science si nici operatie pe creier sa contaminam ceva. Intradevar, este bine ca toate recipientele folosite sa fie foarte curate.
Uleiul nou este pus intr-o galeata de lavabila si de acolo se foloseste o pompa transfer lichide invartita de o bormasina. La masina mea nu se poate turna de sus prin palnie gen.
La SMT se foloseste Motul Multi CVT.