Io credeam ca zici de tiuning (jante, stopuri, folii, ...)
PS: @trifgeorge - ca sa gasesti un Subaru la 3500 euro care sa nu te aduca la sapa de lemn in urmatorul an, ar trebui ca fi calcat in noroc de 5 ori pe zi un ultimii 20 de ani ....
Daca vrei ceva ok, ar cam trebui sa dublezi bugetul.
Mai bine dai inca 3000 la achizitie si sa te bucuri de masina, decat sa dai 4-5000 pe reparatii si sa ajungi sa vorbesti singur !
Parerea mea !
PPS: Nu lua neaparat de bun ce spun eu, ca nu-s foarte familiarizat cu piata masinilor Subaru de peste 10 ani vechime, dar stiind ce inseamna intretinerea unei astfel de masini .... nu-mi vine a crede ca una buna se va vinde vreodata la banii aia !
Dai un Legacy din ala, cu 63k km la bord, cu 3000 de euro doar cand reparatiile te costa mai mult decat valoarea masinii. Mult mai mult !
LE: M-am uitat din curiozitate pe mobile.de si am vazut ca, intr-adevar, gasesti Legacy 2005 - 2006 la 3000 de euro, dar cu 240-270k km la bord si in echipare de baza (fara comenzi audio pe volan, fara CC, ...).
Totusi, media preturilor este pe la 5000 Euro, cele OK fiind pe la 6000+ Euro