Simptomele pot indica - cel putin - doua probleme:
- Check Engine + VDC Off + lipsa de putere peste 2500 rpm = de regula, furtunul de la intercooler.
Asta l-ai schimbat, sau ”tulumba” aia mare, din plastic, de la turbina ?
Furtunul de intercooler este pozitionat sus, este destul de scurt si gros și nu-i drept ci este un ”cot”.
- Daca este aprins si martorul de DPF ... este posibil sa fie infundat filtrul de particule. Daca ai mers mult timp cu masina in limp-mode, probabil ca nu a mai facut regenerarile / nu s-au indeplinit conditiile de temperatura si flux de gaze pentru regenerarea DPF in mers.
Ar fi indicat sa mergi intr-un service si sa incerci o regenerare fortata (ca sa fii sigur ca au softul necesar, indicat ar fi sa mergi intr-un service Subaru).
Daca-i doar furtunul de la intercooler scapi iefin !
Daca s-a ”bulit” DPF-ul ... e nasol !
Unul nou costa o galagie de bani.
Daca nu se rezola cu o regenerare fortata, se poate, eventual, incerca si o curatare a lui (stiu ca sunt ceva firme ce se lauda ca fac asa ceva, dar nu stiu cat de viabila-i solutia asta pe termen lung).