Astazi am avut partea de o noua mini-aventura cu Foresterul aspirat in zona unui lac.
Mergand pe principiul ca Subaru merge doar inainte, indiferent de cum se prezinta drumul, am ales o varianta cu santuri ingropate in 10-20cm apa, stuf in lateral si namol de lac.
Primii 200 de metri au fost simpatici, pierzand usor controlul si avand mici derapaje laterale. Dupa aceea drumul a fost mai greu si derapajele s-au inmultit iar masina dadea senzatia ca se poate impotmoli.
Nu am folosit deloc reductorul.
S-a folosit doar acceleratia si directia.
Cand derapam acceleram puternic, cand simteam ca se impotmoleste acceleram puternic.
In acest fel am parcurs 900 de metri solicitanti care nu au permis efectuarea vreunei poze.
Copilotul nu a scos nici macar un cuvant pe tot parcursul, cu toate ca avea incredere in mine si in masina.
Un drum de pamant care pare usor de parcurs.
Namol special, de lac. Bun pentru articulatii dureroase.
Pamant si namol.
După parcurgerea unui traseu solicitant de 900m.
Namol fluid arucat de roti pe caroserie.
Partea care a intrat mai mult in santurile facute de utilajele care au trecut prin zona.
AWD-ul arunca un nor de stropi cand este solicitat.
Anvelope de vara care nu se incarca si se comporta excelent in noroi.
Namolul fluid s-a lipit serios de vopseaua neagra.