Forester SG 2.0X
Subaru club Romania

Forester SG 2.0X

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Re: Forester SG 2.0X
« Reply #60 on: February 21, 2021, 22:13:20 PM »
De spalat nu am mai scris. Dureaza mai mult decat o tura de cercuri si opturi iar noroiul continua sa iasa si cateva zile mai tarziu.

Mi s-a reamintit ca nu sunt prea etice iesirile pe pamant in natura. Solul are nevoie de timp pentru a se forma iar masinile il strica, fac santuri, distrug stratul de iarba, etc.
O varianta pentru sezonul fara zapada ar fi fost vizita la Constanta dar de cativa ani este interzis sa intri cu masinile in zonele de plaja.


ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Re: Forester SG 2.0X
« Reply #61 on: April 08, 2021, 14:55:15 PM »
Astazi Foresterul a primit un set nou de discuri de frana si placute plus rulmenti pentru puntea fata.
Am montat si una dintre aparatorile montate in fata rotilor, sub bara. Ca de obicei distractia apare la "bumbii" de plastic pentru prindere.
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

Re: Forester SG 2.0X
« Reply #62 on: April 08, 2021, 15:10:04 PM »
La mine una din aparatori am pierdut'o, probabil din cauza unor bumbi mai mici care o tineau in pozitie, ca o mai gasisem atarnand de vreo doua ori pana a atarnat de tot :D
Dupa ce am pus bumbii potriviti, sta nemiscata

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Re: Forester SG 2.0X
« Reply #63 on: April 16, 2021, 09:46:38 AM »
Schimbat ulei motor, filtru ulei, filtru de aer la 5000km, dupa reteta Florescu.
Merge foarte bine. Nu o vand, doar ma laud.
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Re: Forester SG 2.0X
« Reply #64 on: May 16, 2021, 19:03:37 PM »
Cu ocazia renuntarii la restrictii am facut o tura demonstrativa unor prieteni cu Foresterul.
Au vazut diferentele dintre masinile lor europene si o japoneza de scoala veche. Unul detine si o Toyota CHR dar a inceput sa inteleaga avantajele Subaru.

Cel mai mult m-a distrat ca unul dintre ei a ramas uimit de comportamentul supravirator al aspiratului. Eu nu l-am remarcat niciodata asa, il consideram intotdeauna foarte echilibrat.


Eroarea 99 de la CD a disparut. Metoda @Forester a functionat.
« Last Edit: May 16, 2021, 21:03:08 PM by BOXER »
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

dan_b

  • 1314
Re: Forester SG 2.0X
« Reply #65 on: May 16, 2021, 21:23:59 PM »
Toyota CHR nu o sa se tina niciodata dupa un Forester. E un awd de oras.
Si nici Rav 4 nu o sa se tina dupa un Forester. Am vazut destule vs-uri.
ex Subaru Forester 2009, 2.0 benzina.

andea79

  • *
  • 4031
Re: Forester SG 2.0X
« Reply #66 on: May 16, 2021, 21:30:55 PM »
in calitate de posesor al unei sotii posesoare :) de CHR 184hp CVT care nu este AWD (nici nu stiu sa fie CHR AWD dar nu e ca si cum as fi verificat problema) va pot spune ca inafara de noroaie si balarii nu se tin foresterele de CHR :)

dan_b

  • 1314
Re: Forester SG 2.0X
« Reply #67 on: May 16, 2021, 21:45:58 PM »
Evident, la off road ma refeream :)
Si la curbe :D
Si cred ca si colegul Boxer tot la aspectul asta se referea.
ex Subaru Forester 2009, 2.0 benzina.

andea79

  • *
  • 4031
Re: Forester SG 2.0X
« Reply #68 on: May 16, 2021, 21:55:43 PM »
Evident, la off road ma refeream :)
Si la curbe :D
Si cred ca si colegul Boxer tot la aspectul asta se referea.

la noroaie nu am fost cu ea, oricum nu obisnuiesc - ultima data am fost pe niste dealuri  pe ploaie si noroaie si iarba uda si am mers fluierand cu pejos 107 si restul din grup cu XVuri si forestere si sti-uri tot se concentrau pe unde si cum sa mearga asa ca ... ce sa mai zici :)
iar pe viraje asfalt again ... sa vina foresterele :)

LE: doar ca idee - un forester 2.0 aspirat cvt merge 0-100 in 11.8sec, un 2.0XT cvt in 7.5 si chr-ul 2.0 aspirat cvt in 8.2 ... just saying :)

LE2: dar sa nu se inteleaga ca CHRul e perfect :) departe de asta :) cu franele nu ma inteleg deloc .. dar sa nu deviez de la subiect
« Last Edit: May 16, 2021, 22:20:08 PM by andea79 »

Forester

  • 3114
  • The other right!
Re: Forester SG 2.0X
« Reply #69 on: May 16, 2021, 23:37:02 PM »
Nu prea stiu eu cum e cu hibridele astea, dar daca-l fugaresti oleaca si se termina bateriile, mai fuge el asa de "tare"?  :)
Chiar si cu virajele alea l-as lua la intrebari... Dar in fine, e un fel de Clio mai hibridizat si deloc usor, asa ca nu incerca sa faci cu el ce ai facut cu 107-le!  ;D
Ford Kuga FHEV AWD ST-Line X 2024
Ex Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Re: Forester SG 2.0X
« Reply #70 on: May 17, 2021, 14:05:29 PM »
Pe 107 l-am vazut in Floresti, la vremea respectiva credeam ca este folosit doar pentru oras, nu pentru iesiri in off-road. :)

Clar CHR-ur demareaza mai rapid decat 2.0X dar in giratorii Foresterul este mai manevrabil, directia si suspensia actuala ii dau un avantaj important.

A existat si un CHR de 1.2 benzina cu tractiune integrala (nu stiu ce sistem are).
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Re: Forester SG 2.0X
« Reply #71 on: May 22, 2021, 21:30:50 PM »
Drumuri urbane scurte si cateva iesiri in natura (mici pante 30°, reductor). Becul s-a aprins la 350km, consum mediu 14%.

Zilele astea am facut niste mici demonstratii de agilitate pentru un Opel Astra si un Mercedes C. Au aflat ca masinile lor lipite de asfalt vireaza mai prost decat Foresterul.
Sasiul mostenit la Impreza si servodirectia hidraulica sunt de nota 10, le apreciez de fiecare data cand vin de pe europeana FWD cu servo electrica.




ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

Re: Forester SG 2.0X
« Reply #72 on: May 22, 2021, 22:45:04 PM »
Mercedes  clasa c ?  Pai aia nu e rwd ? Sau mai nou  a trecut si MB pe fwd la clasa c ? ...  Totusi foresterul are centrul de greutate la etaju 2 , cu tot cu motorul boxer.  Poate nu stiau sa conduca...

Si da , servo hidraulica e ce trebuie , numai ca unora li se pare "greu" volanul, mie imi place asa , feedbackul e foarte natural .  Au renuntat la hidraulica pentru ca mor focile sau ca e mai ieftin electric ?
Subaru nu este o masina, este un hobby!
Ex: Legacy H6 5EAT VDC 3.0

Badea

  • 125
Re: Forester SG 2.0X
« Reply #73 on: May 22, 2021, 23:01:17 PM »
Nu am condus c class, dar mai am un Passat b6 si nu prea se compara cu Foresterul. Este mult mai ok pe viraje. Inteleg ca e un forum Subaru, dar sa fim totusi cat de cat obiectivi. Habitatul natural al padurarului nu e circuitul, parerea mea umila.

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Re: Forester SG 2.0X
« Reply #74 on: May 23, 2021, 11:25:49 AM »
Mercedes  clasa c ?  Pai aia nu e rwd ? Sau mai nou  a trecut si MB pe fwd la clasa c ? ...  Totusi foresterul are centrul de greutate la etaju 2 , cu tot cu motorul boxer.  Poate nu stiau sa conduca...

Si da , servo hidraulica e ce trebuie , numai ca unora li se pare "greu" volanul, mie imi place asa , feedbackul e foarte natural .  Au renuntat la hidraulica pentru ca mor focile sau ca e mai ieftin electric ?

In teorie da, centrul de greutate mai jos ar ajuta in unele situatii. In cazul de fata masina este echipata pentru a se comporta la 220mm mai bine decat o berlina normala cu garda de 120mm.
Soferii conduceau normal, la fel cum am condus si eu. Nimeni nu a impins la limita masinile pe drum public.



Nu am condus c class, dar mai am un Passat b6 si nu prea se compara cu Foresterul. Este mult mai ok pe viraje. Inteleg ca e un forum Subaru, dar sa fim totusi cat de cat obiectivi. Habitatul natural al padurarului nu e circuitul, parerea mea umila.

Depinde de Forester :).  Habitatul natural al plafomei de Impreza este rally-ul, nu padurea, nu off-road, nu asfalt drept.
« Last Edit: May 23, 2021, 11:27:51 AM by BOXER »
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

Badea

  • 125
Re: Forester SG 2.0X
« Reply #75 on: May 23, 2021, 11:37:01 AM »
Pe aceleasi considerente, un Citroen c4 de 1.6 hdi e masina de raliu, pentru ca Sebastian Loeb a castigat campionatul mondial cu el ;D

Serios vorbind, nu cred ca un Forester SG stock, aspirat, poate concura la manevrabilitate cu o berlina germana rwd, no way.
In rest, toate bune, masinuta are o tona de avantaje, cel mai important fiind acela ce suntem fani ai marcii :)

Forester

  • 3114
  • The other right!
Re: Forester SG 2.0X
« Reply #76 on: May 23, 2021, 11:46:40 AM »
Aia e, ca nu e stock pe suspensie...  :D
Ford Kuga FHEV AWD ST-Line X 2024
Ex Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

Badea

  • 125
Re: Forester SG 2.0X
« Reply #77 on: May 23, 2021, 11:48:17 AM »
Aia e, ca nu e stock pe suspensie...  :D

Asta e alta poveste  8)

Xander

  • 1287
  • Forester 2.0d ; Xv 2.0ie
    • Forester '09/ XV ‘20
Re: Forester SG 2.0X
« Reply #78 on: May 23, 2021, 12:52:16 PM »
Suspensie și geometrie.
O fi configurată sa accelerezi in viraje dincolo de limita stoc.
Viraje proiectate pentru 70km/h luate cu 100km/h. Intri cu 70/80km/h dar pana ieși prinzi 100/110km/h.
Încearcă și cu Citroën c4 de strada, vezi ce iese.
Drumul este mai spectaculos decât destinația.
Forester Boxer Diesel MY09
XV e-Boxer MY20

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Re: Forester SG 2.0X
« Reply #79 on: May 23, 2021, 13:08:46 PM »
Pe aceleasi considerente, un Citroen c4 de 1.6 hdi e masina de raliu, pentru ca Sebastian Loeb a castigat campionatul mondial cu el ;D

Cu eforturi poti aduce si 1.6hdi la un nivel bun dar niciodata nu se va compara cu sasiul de Impreza.
Incepusem sa lucrez la o astfel de masina dar dupa un an mi-am dat seama ca nu merita, tot jucarie ramanea.

Aia e, ca nu e stock pe suspensie...  :D

Ups, mi-am amintit ca am acces la un Forester argintiu cu suspensie similara dar cu un plus semnificativ de cai putere. :)
Cred ca maine il scot la un test de drum.   ;D ;D ;D
« Last Edit: May 23, 2021, 13:12:32 PM by BOXER »
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.