Blob STI “nascut si crescut in Japonia”
Subaru club Romania

Blob STI “nascut si crescut in Japonia”

Re: Blob STI “nascut si crescut in Japonia”
« Reply #320 on: January 28, 2020, 12:13:50 PM »
Iti dai seama ca am dat “Trace bitmap” si dupa am reglat-o pana mi-a convenit.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Celalalt

  • 1812
  • Mda...
Re: Blob STI “nascut si crescut in Japonia”
« Reply #321 on: January 28, 2020, 12:18:47 PM »
Iti dai seama ca am dat “Trace bitmap” si dupa am reglat-o pana mi-a convenit.
Pai importi ce ai scanat sa fie aceeasi dimensiune cu baza de lucru si apoi dau bitmap to vector.
Si faci probe pe ceva de sacrificiu.
Aia e...


FXT '03 EJ207 STI 6MT
FXS '07 LINISTIT SI NU PREA
Impreza '95-'01 COTET SPRE H6

Re: Blob STI “nascut si crescut in Japonia”
« Reply #322 on: January 28, 2020, 12:29:46 PM »
Multumesc. Exact asa am facut.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Re: Blob STI “nascut si crescut in Japonia”
« Reply #323 on: January 28, 2020, 22:42:57 PM »
Si motorul bucati s-a facut!



Am mai facut de cateva ori masuratorile jocurilor la tacheti si am ceva valori diferite (nu stiu de ce; poate ca eram obosit la prima masuratoare si satul de curatat ceara).



In cercuri este valoarea inscrisa pe tachet.
Sub cerc este jocul actual iar mai jos de aceasta valoare avem plaja tachetilor incat sa se incadreze in jocurile de fabrica (0.18-0.22mm admisie si 0.23-0.27mm evacuare).
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

andea79

  • *
  • 4037
Re: Blob STI “nascut si crescut in Japonia”
« Reply #324 on: January 28, 2020, 22:52:30 PM »

Am mai facut de cateva ori masuratorile jocurilor la tacheti si am ceva valori diferite (nu stiu de ce; poate ca eram obosit la prima masuratoare si satul de curatat ceara).


s-a schimbat temperatura ?
daca ai 2 masuratori diferite ...eu as face si a treia... sa vezi cu care se potriveste :)

Re: Blob STI “nascut si crescut in Japonia”
« Reply #325 on: January 28, 2020, 23:03:37 PM »
Da, la temperatura m-am gandit si eu. Dar nu toate valorile s-au modificat. La prima masuratoare am avut in jur de 10 grade iar astazi la ambele masuratori am avut 18 grade. Dupa capul meu, fiind mai cald ar fi trebuit sa am jocuri mai mici, dar sunt mai mari.

Atat stiu, ca lerele, micrometrul sau ce mai folosesti, trebuie sa fie la aceeasi temperatura cu piesele masurate.

Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Re: Blob STI “nascut si crescut in Japonia”
« Reply #326 on: February 05, 2020, 12:47:27 PM »
Pe partea de evacuare avem asa:
1. Downpipe 3” inox.
2. Midpipe 3” inox ruginit (noua nu am gasit de 3”).
3. Wideband kit de la AEM.



Am facut un prototip la distantierul dintre galeria de admisie si chiulase pe aceleasi cote ca ale garniturii OEM.
Si se aseaza cam in felul urmator:




Din cate se vede, ambele seturi de fante au profile diferite, deci asta va veni ca o caramida iar eu n-am nici cea mai vaga idee cum se va comporta dpdv. aerodinamic.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Muttley

  • 5177
Re: Blob STI “nascut si crescut in Japonia”
« Reply #327 on: February 05, 2020, 13:43:52 PM »
Bagi carpe umezite in ulei in pipele de admisie ale chiulasei, mai multe straturi de carpe. Apoi freza, head porting, urmarind conturul garniturii si suprafete cat mai line si racordate. La final, intorci motorul invers cu suportul ala al tau si scoti pe rand carpele, impreuna cu spanul rezultat. Cu suficienta atentie, n-ar trebui sa ajunga nici un fir de aluminiu in cilindru.

Treapta aia e cam invers decat ar trebui sa fie, probabil s-a urmarit turbulenta suplimentara cu ea.
WRX SW 2002

Re: Blob STI “nascut si crescut in Japonia”
« Reply #328 on: February 05, 2020, 14:29:19 PM »
Cred ca mai bine nu pun spacers decat sa bag freza in chiulasele astea  :).
La chiulasele se WRX vine perfect?

P.S. Eu am bigport.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Muttley

  • 5177
Re: Blob STI “nascut si crescut in Japonia”
« Reply #329 on: February 05, 2020, 14:36:46 PM »
Habar n-am cum vine la WRX, probabil si mai praf, ca-s TGV-uri acolo.

Spacerele n-au nicio treaba cu treapta aia. Insa ar putea ajuta la indulcirea ei daca le tai dupa sectiunea mai mica si apoi le dai taper manual, cu o freza conica, ca sa legi cele 2 sectiuni.
WRX SW 2002

malakay

  • *
  • 4765
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Re: Blob STI “nascut si crescut in Japonia”
« Reply #330 on: February 05, 2020, 14:52:46 PM »
Eu zic sa nu iei din chiulasa, doar sa iei munchia din interior de la distantier si e suficient .
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

Re: Blob STI “nascut si crescut in Japonia”
« Reply #331 on: February 05, 2020, 15:14:25 PM »
Din chiulasa nu iau clar si din distantier degeaba iau ca nu obtin nimic.
 Daca te uiti, distantierul e aproximativ la fel cu galeria si practic voi obtine o extindere a galeriei, cu exceptia locului unde pulverizeaza injectoarele.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

andea79

  • *
  • 4037
Re: Blob STI “nascut si crescut in Japonia”
« Reply #332 on: February 05, 2020, 15:25:44 PM »
tu ai galerie de admisie din aia lunga ? adica fara bucata unde sunt TGV-urile sub galerie ?
ca daca ai chestia cu TGVuri , spacer-urile facute de tine se pot pune si deasupra, adica intre galerie si suport TGV ...

ce material este ala din care ai facut spacer-le ? este rezistent la benzina ?

Re: Blob STI “nascut si crescut in Japonia”
« Reply #333 on: February 05, 2020, 15:29:18 PM »
1. Da, e lunga.
2. Da, rezista la benzina, ulei si duce pana pe la vreo 120 de grade C.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

andea79

  • *
  • 4037
Re: Blob STI “nascut si crescut in Japonia”
« Reply #334 on: February 05, 2020, 15:31:06 PM »
ok atunci, ce sa zic, modifica proiectul dupa forma chiuloaselor :)

Re: Blob STI “nascut si crescut in Japonia”
« Reply #335 on: February 05, 2020, 15:42:16 PM »
Asa ar trebui.
Baza sa fie pe forma chiulasei si partea de sus pe forma galeriei, dar ma bag intr-un 3d de vorbesc singur.
Eventual sa fac cum e chiulasa si sa le iau la pila, ceea ce nu e foarte greu ca am sablon garnitura.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Re: Blob STI “nascut si crescut in Japonia”
« Reply #336 on: February 05, 2020, 17:20:16 PM »
Nici ultima varianta nu e buna daca nu schimb garnitura dintre spacer si chiulasa (garnitura are profil similar galeriei si va ramane spatiu intre distantier si chiulasa).
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Re: Blob STI “nascut si crescut in Japonia”
« Reply #337 on: February 09, 2020, 22:37:06 PM »
Era careva pe aici care spunea ca Subaru lui nu are rugina?!








Am reusit sa curat rugina pana in dreptul picioarelor pasagerilor din spate si sper ca aici sa fi fost cea mai multa.
Dupa curatare a fost aplicat convertizor de rugina.

Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Re: Blob STI “nascut si crescut in Japonia”
« Reply #338 on: February 10, 2020, 02:32:27 AM »
 :-X



« Last Edit: February 20, 2020, 04:13:33 AM by Dragosh10 »

Re: Blob STI “nascut si crescut in Japonia”
« Reply #339 on: February 10, 2020, 08:09:05 AM »
N-ai idee ce jar i-am programat!
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon