Pfaizzer (postare inclusa din vechiul server)
Re: Blob STI “nascut si crescut in Japonia”
« Reply #54 on: March 17, 2019, 19:19:48 PM »
Sa facem si o sinteza a zilei de vineri.
15.03.2019 TrackDay MotorPark Adancata.
Drumul pana la Adancata fara probleme.
Ajuns la circuit m-am intalnit cu Dragos Aron, ne-am instalat "tabara" si am inceput sa ne golim portbagajele.
Prima sesiune a fost destul de ciudata, masina se comporta foarte rau pe viraje, subvira, nu mi-a placut deloc, plus ca a inceput sa si trepideze pe accelerari si franari dupa 100km/h (in conditiile in care rotile sunt noi).
In urmatoarea poza se vad timpii per tura (am mers fara ture intermediare de racire
):
Mi-am adus aminte ca am pus 2.4 presiune in anvelope si am zis sa mai scot din ea. Cand am pus manometrul, cei 2.4 erau de fapt 2.6
.
Am schimbat si rotile pe punti intre ele in speranta diminuarii trepidatiiilor.
A doua sesiune a fost senzatie!!!! Cu toate ca trepidatiile nu au disparut (banuiesc ca in urma solicitarilor, anvelopele s-au reasezat), masina a stat perfect pe asfalt si am reusit sa scot timpi bunicei fara sa fortez absolut deloc.
Presiunea din anvelope mi-a adus un castig de aproximativ
9 secunde!
Cea mai tare faza e ca in dreptul boxelor eu am 180 km/h, viteza la care masina mea e limitata, asa ca de acolo merg "agale" pana la viraj
.
Si ceva inregistrari:
Concluzii:-Imi trebuie alte placute mai racing;
-trebuie sa verific rotile;
-limitarea de viteza trebuie sa dispara;
-masina inca este peste capacitatea mea, asa ca mai stam fara modificari.
Am avut cu mine si camera termica, asa ca am facut o comparatie intre a mea si alui Dragos dupa prima sesiune (primele poze sunt ale mele).
Temperaturi IC:Temperaturi turbo:Temperaturi lichid racireTemperatura discuri (doar la mine)