Si avem cat de cat o masina:
Privind suportii de motor si de cutie am optat pentru varianta de grupa N.
RCM a fost furnizorul, iar in ceea ce priveste tamponul de la cutie, ei au fost cei care l-au intarit prin umplerea gaurilor cu ceva silicon tare.
Tampoanele de motor au venit cu tot cu suportii din tabla, dar intr-o varianta lipsita de scuturi termice:
Si avand in vedere ca forma lor e diferita, nu a fost chip sa pastrez tablele cu ecran termic. Banuiesc ca au renuntat la scuturi pentru o inspectie facila asupra eventualelor fisuri ale tampoanelor sau pur si simplu materialul asta mai tare nu e afectat de caldura.
Bieletele de directie corectate (pentru garda la sol micsorata) si pivotii Whiteline:
Aici se vede diferenta dintre bieletele stock si cele cu brat modificat:
Kit-ul “cel mai fuga” de bucse posterioare fata pentru caster marit si antilift:
Si cam asa arata (cu racirea pentru frane montata de proba):
P.S. Vai, ce urat e sa lucrezi cu piese curate si suruburi fara rugina! Bleah!