Blob STI “nascut si crescut in Japonia”
Subaru club Romania

Blob STI “nascut si crescut in Japonia”

Re: Blob STI “nascut si crescut in Japonia”
« Reply #420 on: March 17, 2020, 21:45:38 PM »
Nu pun leduri ca nu mai am loc de Adaptive Cruise Control.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Xander

  • 1287
  • Forester 2.0d ; Xv 2.0ie
    • Forester '09/ XV ‘20
Re: Blob STI “nascut si crescut in Japonia”
« Reply #421 on: March 17, 2020, 23:09:40 PM »
Mai e puțin. Arată bine din profil.
Drumul este mai spectaculos decât destinația.
Forester Boxer Diesel MY09
XV e-Boxer MY20

Re: Blob STI “nascut si crescut in Japonia”
« Reply #422 on: March 17, 2020, 23:17:14 PM »
Urmeaza sa ii fac caderile si convergenta ca sa definim bine profilul.

Mai e mult de lucru...
Noroc cu gripa.  :(
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Re: Blob STI “nascut si crescut in Japonia”
« Reply #423 on: March 17, 2020, 23:27:32 PM »
Povestea cu planetarele s-a rezolvat conform planului si in timp record.
Am schimbat acele flanse filetate, simeringuri si o-ring-uri




Mai sus am atasat poze cu cele doua piese de pe partea dreapta (pe stanga difera, au diametru semnificativ mai mare).
Dupa cum se vede, planetara nu intra complet in varianta pana in 2005 din cauza unui guler vizibil in prima poza.

Deoarece distanta dintre suprafata de asezare a carcasei rulmentului si inceputul filetului este identica la ambele modele, am scapat de reglaj, cautand inceputul filetului si punandu-le la un semn dat de mine inainte de desfacerea celor originale.
Ca sa clarific, rolul lor este de a asigura reglajul (jocul) rulmentilor conice, reglaj ce se face prin demontarea completa a cutiei.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Re: Blob STI “nascut si crescut in Japonia”
« Reply #424 on: March 24, 2020, 21:12:17 PM »
Niste ochelari, vreo doua fitting-uri de WC si niste fibra de carbon.





Continuam maine.

Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Re: Blob STI “nascut si crescut in Japonia”
« Reply #425 on: March 27, 2020, 10:31:53 AM »





Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Re: Blob STI “nascut si crescut in Japonia”
« Reply #426 on: March 27, 2020, 10:56:17 AM »
Arata misto!Good work!

Heliotropus

  • 2956
  • Do not be ignorant, choose science!
Re: Blob STI “nascut si crescut in Japonia”
« Reply #427 on: March 27, 2020, 18:10:32 PM »
+ 5 CP pe fiecare circuit  :D
Doar educatia favorizeaza evolutia umana!

Re: Blob STI “nascut si crescut in Japonia”
« Reply #428 on: March 27, 2020, 19:16:45 PM »
Cu statul asta in casa cred ca o fac toata din carbon  :(.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Muttley

  • 5126
Re: Blob STI “nascut si crescut in Japonia”
« Reply #429 on: March 27, 2020, 19:19:59 PM »
Suna aiurea, dar ai avut "noroc" sa nu termini in februarie :(
WRX SW 2002

Re: Blob STI “nascut si crescut in Japonia”
« Reply #430 on: March 27, 2020, 19:31:00 PM »
Daca anul asta nu o bag pe circuit, pentru la anul (daca nu pic in cap) imi pregatesc una mai de tavaleala.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Re: Blob STI “nascut si crescut in Japonia”
« Reply #431 on: March 28, 2020, 20:15:05 PM »
Cei de la care am luat tablele astea albastre aratau ca se monteaza fara vechile protectii de disc:


Pentru mine nu suna asa de bine gandindu-ma ca voi umple de placute tot ce am lustruit eu pana acum si am zis sa incerc sa fac loc prizelor de aer prin protectiile OEM:



Rezultatul este foarte bun, chiar mai ok decat speram.
Discul de frana nu atinge in nimic; singura problema, dar usor remedibila, este ca firul de la senzorul ABS atinge in brake plate (problema care intervenea oricum).
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Muttley

  • 5126
Re: Blob STI “nascut si crescut in Japonia”
« Reply #432 on: March 28, 2020, 21:27:33 PM »
Foarte fain.

https://i.imgur.com/a7D3YQ6.jpg

N-ar mai merge 2 fixari ca-n poza? Gen sa nu vibreze.

Pentru firul ABS, cheder de portbagaj?
« Last Edit: March 28, 2020, 21:29:30 PM by Muttley »
WRX SW 2002

Re: Blob STI “nascut si crescut in Japonia”
« Reply #433 on: March 28, 2020, 21:43:18 PM »
Poza nu e de la montajul final (urmeaza).
M-am gandit ca poate vibra si am tras un pic de ele, dar nu se ating.
Mersi de idee, iau in calcul.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Theophilus+Julsey

  • 842
  • 2004 Forester 2.0XT / 2009 Justy IV
Re: Blob STI “nascut si crescut in Japonia”
« Reply #434 on: March 29, 2020, 10:17:08 AM »
Super fain arata sistemul, la ambele capete, felicitări !!

Re: Blob STI “nascut si crescut in Japonia”
« Reply #435 on: March 29, 2020, 10:19:49 AM »
Stai sa vedem ce facem si intre capete!  ;D
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Re: Blob STI “nascut si crescut in Japonia”
« Reply #436 on: April 02, 2020, 17:07:17 PM »
Planul de a uni adaptorul de la roata cu ochelarul proiectorului a esuat.
Nu este loc sa tragi furtunul flexibil asa incat sa nu atinga ba roata, ba planetara, ba bieleta de directie.

Prin America se folosesc tuburile astea de Corvette:


Nu sunt scumpe dar prin Europa nu se gasesc, asa ca am zis sa ma joc cu niste tevi de 80mm (ale naibii de gasit si astea pe la noi):



Rezultatul mie nu-mi place deloc, avand in vedere ca a trebuit sa fac piesa din mai multe bucati, exista riscul sa crape pe la imbinari, asa ca...abandon.

Deocamdata caut piesele alea de Chevrolet.
Daca aveti alte idei, va rog.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Muttley

  • 5126
Re: Blob STI “nascut si crescut in Japonia”
« Reply #437 on: April 02, 2020, 17:18:51 PM »
Idee: lasi asa, ca din amintiri, aerul intra pe la butuc si iese pe la circumferinta. Tu i-ai creat o deschidere cu decupatura aia din tabla OEM, deci e o evolutie.
Daca teava albastra o lua in jos, i-ai fi putut face o palnie, sa traga aer de dedesubt. Dar o ia in sus.

Mi se pare imposibil sa conectezi bara cu semipuntea, fara sa se sparga teava dupa cateva viraje si denivelari.
Daca insisti, furtun in genul celui de aspirator... Dar tot o idee naspa imi pare.

Si, evident, (very) big brake kit. Cat mai mare, si ramai cu 18 inchi.
Sau macar discuri flotante.
Sau usurezi masina cat mai mult.
WRX SW 2002

Re: Blob STI “nascut si crescut in Japonia”
« Reply #438 on: April 02, 2020, 17:25:25 PM »
Tu nu ai inteles.
Eu aveam in cap sa pun flexibil cap-coada, dar nu se poate pt ca se gatuieste pe alocuri:


Din aceasta cauza este nevoie pe acea portiune (in dreptul lonjeronului, unde roata, prin bracare, reduce spatiul) de o piesa intermediara. Din aceasta piesa se pleaca tot cu flexibil.


P.S. Furtunul din poza este special.
« Last Edit: April 02, 2020, 17:33:45 PM by Pfaizzzer »
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Muttley

  • 5126
Re: Blob STI “nascut si crescut in Japonia”
« Reply #439 on: April 02, 2020, 18:12:34 PM »
Acum am inteles.
WRX SW 2002