Din ce vad pe net, in pozele cu brembo de STI:
- pe spate e simplu, ai 2 pistoane, furtunul de alimentare vine in MIJLOC, foarte convenabil. Purjezi pe la aerisitorul pistonului exterior (traseul cel mai lung din etrier), eu unul cred ca va iesi tot lichidul vechi pe acolo;
- pe fata e mai problematic, ai 4 pistoane, furtunul de alimentare vine pe SUS, ceea ce ar face ca prin bazinele celor 2 pistoane inferioare sa nu circule prea mult lichidul cu ocazia purjarii, cum lichidul va alege calea rezistentei minime. Adica bazinele superioare.
Cum as face eu pe fata...
As purja pe la aerisitorul exterior pana vine lichid curat. Atentie, cu etrierul pe pozitie, cu placutele care la tine sunt relativ noi si groase. Adica cu bazinele cu volumul relativ redus, urmare a pistoanelor inserate mult.
Si aici vine faza cu dichis... Ai nevoie sa pompezi lichidul de jos. Practic vrei sa scoti pasta de dinti de la baza tubului de Colgheit. Adica lasi etrierul pe pozitie, scoti placutele si le inlocuiesti cu niste sipci din lemn mai subtiri. Grija sa nu fie prea subtiri, ca vomita pistoanele afara si esti mancat
Pui sipcile alea subtiri, faci pedala cu aeristoarele inchise. Etrierele se vor umple cu lichid proaspat. Desfaci aerisitorul exterior, comprimi manual (cumva) cele 2 pistoane de jos. Lichidul de jos, contaminat cu lichid vechi, va migra spre aerisitor. Lichidul de sus va iesi prin aerisitor. Blochezi pistoanele de jos (cu ceva cale) in pozitia asta, de insertie totala. Comprimi manual si pistoanele de sus. Lichidul de sus, contaminat cu lichid vechi, va iesi pe la aerisitor.
Repeti daca simti nevoia si te chinuie OCD-ul.
Astfel se va purja, zic eu, tot.
Ai inteles ceva?