Se pare ca nu curgea pe la bleeder. Era lichid ramas in protectia de cauciuc.
Oricum, dupa lungi cautari de bleedere, am gasit doar prin SUA si m-am gandit ca mai bine comand repere originale de pe aici, asa ca bagand codul oem in aplicatia furnizorului, mi-a aparut si o alternativa pe stoc (set de doua bucati).
Pentru ca ma cam plictisesc, am mai luat inca un bidon de Motul RBF660 si bielete antiruliu fata, ca sa am toate elementele stabilizatoare noi.
Am discutat cu STI pe filiera rapida (grupul de pe uatzap) si dupa ce i-am arata poze cu discurile mele (oglinda, fara nicio depunere) a ramas ca nu am facut bedding-ul corect. Practic, nu s-a depus deloc material de pe placute pe discuri (reamintesc, este vorba de placute Project MU HU800+ si discuri stock).
Urmeaza 5 seturi cu raciri intre de cate 5 franari de la 200 la 80km/h (franari “blana”, fara sa intre ABS-ul). Astept o zi libera, eventual un tronson nou de autostrada si pensia pentru a cumpara cele doua rezervoare de benzina necesare distractiei.