Blob STI “nascut si crescut in Japonia”
Subaru club Romania

Blob STI “nascut si crescut in Japonia”

Re: Blob STI “nascut si crescut in Japonia”
« Reply #440 on: April 02, 2020, 18:57:12 PM »
Nu am fost destul de explicit, am sarit pasul (cu poze) in care am pus doar flexibilul.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Muttley

  • 5126
Re: Blob STI “nascut si crescut in Japonia”
« Reply #441 on: April 02, 2020, 19:09:14 PM »
WRX SW 2002

Re: Blob STI “nascut si crescut in Japonia”
« Reply #442 on: April 02, 2020, 20:01:58 PM »
:))))))))
Maxim!

Dar nu are chiar forma necesara.

Inca rad! :))))))
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Re: Blob STI “nascut si crescut in Japonia”
« Reply #443 on: April 02, 2020, 20:05:33 PM »
Cam asa arata vazut de sus:



Sectiunea ingusta are vreo 15mm grosime iar gura mica vreo 75-80mm.
« Last Edit: April 02, 2020, 20:06:48 PM by Pfaizzzer »
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Musiu

  • 1156
    • 2007 Forester XT
Re: Blob STI “nascut si crescut in Japonia”
« Reply #444 on: April 02, 2020, 20:11:27 PM »
Nu merge sa faci o piesa din bucati de tevi de apa / gaz lipite prin electrofuziune?
2007 Forester XT

Ex:
2007 Forester 2.0 XS
2003 Impreza WRX wagon

Re: Blob STI “nascut si crescut in Japonia”
« Reply #445 on: April 02, 2020, 20:34:16 PM »
Am incercat din PVC dar nu imi place ce iese dpdv structural.
Si e foarte multa munca...
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

daniel.gugu

  • 1384
  • Forester & Impreza
    • http://www.gg-dc.ro/
Re: Blob STI “nascut si crescut in Japonia”
« Reply #446 on: April 04, 2020, 07:53:57 AM »
Poate te inspira :


Subaru Impreza WRX STI '07 - alias "Galeata Albastra"
Subaru Forester 2.0 XT - daily car
Subaru Impreza 2.0 GT 4WD - PLUTO
Subaru Impreza Type R - GOOFY

Re: Blob STI “nascut si crescut in Japonia”
« Reply #447 on: April 04, 2020, 09:06:16 AM »
Solutia cu air duct de Corvette e consacrata la americani. Acum mai ramane sa caut unele.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Re: Blob STI “nascut si crescut in Japonia”
« Reply #448 on: April 04, 2020, 09:55:18 AM »
Pai si nu ai gasit pe ebay?

Re: Blob STI “nascut si crescut in Japonia”
« Reply #449 on: April 04, 2020, 11:25:16 AM »
Am gasit si pe ebay si pe site-uri americane dar cu termen de livrare la sfarsit de aprilie.
Incerc sa le gasesc in Europa.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

2xGhe

  • *
  • 1806
  • Pentru fani, nu pentru bani!!!
Re: Blob STI “nascut si crescut in Japonia”
« Reply #450 on: April 06, 2020, 10:38:00 AM »
foarte frumos ce faci matale aicisha. Bv!
Pentru FAAAAANi nu pentru bani!

Re: Blob STI “nascut si crescut in Japonia”
« Reply #451 on: April 06, 2020, 14:04:34 PM »
Danke!

Am comandat tevile alea de GM.
Al-padrino, 490ron, 20 aprilie.

Cam scumpe, dar cred ca sunt cea mai eleganta varianta si testata de altii.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Re: Blob STI “nascut si crescut in Japonia”
« Reply #452 on: April 07, 2020, 12:21:24 PM »
Nu puteai sa incerci ceva gen masurat + CAD + 3D printing ?  >:D Pote gaseai pe cineva care face asa ceva.

Re: Blob STI “nascut si crescut in Japonia”
« Reply #453 on: April 07, 2020, 12:51:19 PM »
Garantat puteam.
Dar costurile ar fi fost nejustificate.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Re: Blob STI “nascut si crescut in Japonia”
« Reply #454 on: April 27, 2020, 17:09:16 PM »
1
« Last Edit: August 28, 2020, 10:46:02 AM by Pfaizzzer »
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

daniel.gugu

  • 1384
  • Forester & Impreza
    • http://www.gg-dc.ro/
Re: Blob STI “nascut si crescut in Japonia”
« Reply #455 on: April 28, 2020, 07:16:13 AM »
Tzava dreapta, motor cald, telefonul cade la primul shpritz!  :D

Concluzia : sky is the limit!
Subaru Impreza WRX STI '07 - alias "Galeata Albastra"
Subaru Forester 2.0 XT - daily car
Subaru Impreza 2.0 GT 4WD - PLUTO
Subaru Impreza Type R - GOOFY

Re: Blob STI “nascut si crescut in Japonia”
« Reply #456 on: May 10, 2020, 14:03:54 PM »
Unde gasesc bucse cu filet interior M10x1.5, h 16mm si M12x1.5, h 20mm?



Imi trebuie pentru etrieri. As vrea pasul de 1.5 ca sa pun suruburi originale.

P.S. helicoil nu se mai poate pune.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Re: Blob STI “nascut si crescut in Japonia”
« Reply #457 on: May 10, 2020, 21:57:30 PM »
La strung nu e mai simplu? Decât sa comanzi cine știe ce dubiosenii

Re: Blob STI “nascut si crescut in Japonia”
« Reply #458 on: May 10, 2020, 22:24:42 PM »
Da, intre timp am gasit un atelier ce mi le poate confectiona din OL45.
Cum umarul bucsei va fi pe partea unde iese surubul (ca sa fiu sigur ca nu pleaca bucsa de acolo cu tot cu filet), va trebui sa ii fac bucsei filet de stanga ca atunci cand strang surubul, bucsa sa se stranga si ea. Problema este ca cei care se ocupa nu au tarod invers de M16 si M14.
Initial eu ma gandeam sa fac filet normal si sa pun Loctite dar am fost intors din drum cu ideea ca nu ar rezista la temperatua.

Ceva idei?

P.S. M-am uitat la etrieri de WRX si vin din fabrica cu bucse de otel; de ce Brembo nu a putut sa puna?!
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Muttley

  • 5126
Re: Blob STI “nascut si crescut in Japonia”
« Reply #459 on: May 11, 2020, 00:24:01 AM »
Helicoil e tensionat radial, si insasi introducerea lui e un chin, fix din cauza acelei tensionari. Surubul metric nu e tensionat, si are joc in filet. Mai mult, frecarea insertiei cu etrierul e pe o suprafata mult mai mare decat a surubului cu insertia. Deci care cedeaza primul? ;)
Da, e logic ca se foloseste doar la gauri infundate daca nu te gandesti la toate detaliile.

Ca urmare, o bucsa filetata e mai slaba decat helicoil, pentru ca nu e tensionata radial.

Ce poti face e sa folosesti filet pe dreapta la bucsa, iar la capatul mic sa-i lasi un guler nefiletat pe care sa-l deformezi la presa, cu un con.
Sau filetul exterior sa-l faca majorat intentionat, sa intre cu strangere.
Sau ambele.
« Last Edit: May 11, 2020, 00:24:43 AM by Muttley »
WRX SW 2002