Si ne-am intors. La multi ani tuturor!
![](https://i.postimg.cc/fTcHgPKk/10.jpg)
![](https://i.postimg.cc/mr27jXXx/1.jpg)
![](https://i.postimg.cc/NF1yBmJ7/2.jpg)
![](https://i.postimg.cc/pL1dNsVM/3.jpg)
![](https://i.postimg.cc/m2p4hhvQ/4.jpg)
![](https://i.postimg.cc/yxB9G7sN/5.jpg)
![](https://i.postimg.cc/x8swkF40/6.jpg)
![](https://i.postimg.cc/85bsjMg1/8.jpg)
![](https://i.postimg.cc/8CV0CSzR/9.jpg)
![](https://i.postimg.cc/y6QYtVVr/12.jpg)
![](https://i.postimg.cc/xdn2q7fz/13.jpg)
![](https://i.postimg.cc/8csyYkZS/11.jpg)
![](https://i.postimg.cc/3r4Jssd8/14.jpg)
Am reusit sa o impotmolesc intr-un gard, dar cu putin ajutor am iesit.
Ce nu mi-a placut este faptul ca sistemul de tractiune nu reusea sa distribuie putere la rotile care ar fi avut aderenta. O tineam constant intr-antaia la 1200-1300 ture, in speranta ca puterea se va distribui la toate cele 4 roti. De unde, rama in zapada dura cu aceeasi roata. O mai lasam putin, pleca alta roata, singura de asemenea. Rama si aia. Si asa am reusit eu sa fac sleauri de 3-4 cm in zapada dura, chiar gheata.
Devenise imposibil sa mai ies de acolo, masina fiind in rampa, afundata 3-4 cm in gheata.
Am sapat putin, am bagat pietre si surcele la toate 4 rotile si am reusit sa ies. O trec la experienta de offroad...
In rest, a fost frumos, inafara de coborare. Forestierul avea niste curbe de 180 grade, iar eu pierdeam aderenta pe gheata. Cu viteze ametitoare de 4-5 km la ora, am reusit sa cobor, singur in masina. Se pare ca orice suta de kg conteaza, fiind 4, 3 au coborat pe jos.
Zona Zarnesti este foarte frumoasa (Plaiul Foii, Rasnov, Poiana Marului).
In rest toate bune. Am facut Bucuresti-Brasov de doua ori in perioada asta, masina este fenomenala pe serpentine...o placere.