Zice bine @Dragos10. Daca iti patina o singura roata, inseamna ca diferentialul central nu lucra (era deschis). Trebuie sa dai turatie, sa existe viteza relativa mare intre transmisiile celor doua punti, pentru a forta diferentialul central sa se blocheze. Daca echiparea e cea specificata de @Boxer, cu diferentiale fata si spate simple, vei avea doua roti patinand, cate una pe fiecare punte, asta sugerand si ca diferentialul central e blocat. Cu diferentiale fata si spate simple, fara alt sistem de ajutor ( @Boxer zice de implicarea sistemului de franare, mai recent)), esti destul de limitat in afara soselei. @MTFGA sugereaza bine...sa dai "stoltzuri". Practic, te ajuti de inertia sistemului mecanic (aici fiind vorba de diferentialele fata, spate), ca macar pentru o clipa sa ai cuplu pe ambele roti ale puntii.
O corectie as face. Diferentialul central cu vascocuplaj face raport 50/50 by default. Pierderea proprietatilor uleiului siliconic face ca diferentialul sa nu se poata bloca. El distribuie 50/50 in mers normal, dar in caz de nevoie va lucra ca un diferential simplu (deschis).