Daca motorul este inlocuit, este perfect !
Seria este OK - acum am verificat si seria motorului nou pe care-l primise fostul meu Forester se termina, intr-adevar, cu litera ”E”.
Seria motorului ”original” - decedat in 2015 la 185k km - avea in componenta doar cifre.
Eu unul nu stiu sa mai fi fost probleme cu astea din ultima generatie de motoare inlocuite.
Ca atare, eu unul as zice ca nu ai facut o afacere proasta !
Dar, asta nu inseamna ca celelate recomandari facute anterior referitoare la schimburile de ulei si modul de utilizare nu raman valabile.
In rest, vorba colegului @Foreste - APB (Apa, Paie si Bataie).
Sa nu uit - tine cont ca motorului asta ii place sa mearga mai turat fata de clasicele TDI. Dealtfel, din observatiile mele, la aceeasi viteza, si consumul este mai bun la 2500 rpm decat la 1500-1800 rpm.
Ca atare, nu-l conduce subturat - nici nu-i place si nici bine nu-i face !
PS: Vizitele la manastiri nu au de ce sa-ti faca rau !
PPS: Fara poze, viata e pustiu !