Suspensiile au ramas pe planul 2. Sau 3. Sau 5...
Intre timp, am fost azi la Wim - caruia ii multumesc si pe aceasta cale pt disponibilitate, rabdare si implicare. La fel si echipei - super oameni!
Dupa ce am reverificat bobine si bujii si conexiuni, am zis sa facem si un test de compresie, ca tot erau bujiile afara... Si... acum strang bani.
Compresia cu probleme pe doi cilindri... Asadar, problema a mocnit in zona supapelor de la bun inceput, de cand am schimbat si filtrul de benzina care a rezolvat problemele aferente, dar ulterior a aparut trepidatia celebra la relanti... Acum, cauza poate fi oricare, pana la desfacere motor - ca nu au montat aia dinainte corect sau ca acum s-au dus alea de evacuare, nu de admisie... Ca din cauza filtrului de benzina neschimbat la timp - ca Subaru Motors Bucuresti stie ca nu se schimba niciodata sau nu exista, spre exemplu... Sau din cauza gpl-ului pe care tot Subaru Motors Bucuresti l-a montat, dar nu s-au sinchisit vreodata sa faca si recall sa il dea jos... Oricum ar fi, paguba ramane la mine...
Ma gandesc in liniste putin si vad ce fac mai departe.
Extrem de neplacut sentimentul, mai ales in conjunctura data, in conditiile explicate mai sus...