Azi am lasat masina la Auto Kino, incepe oficial "distractia".
O sa revin aici cu concluziile spre final de saptamana cel mai probabil, dupa ce o sa stim exact ce este de reparat etc.
A fost o experienta foarte placuta, super ok oamenii. Super ok.
Am stabilit pasii pentru partea de service, iar separat m-am bucurat efectiv de 3 plimbari de drive test
Am testat noul Forester e-boxer si va las o parere subiectiva, dar sincera: masina mi s-a parut excelenta! Si cred ca m-am trezit repetand asta de vreo cateva ori in timpul plimbarii. Am tot citit parerile despre cvt vs manual, dar acum am putut sa compar live. Parerea mea este ca cvt chiar este super ok si pentru offroad - cel putin pe ce am testat azi, pt ca a fost ceva drum de macadam cu inclinatie de vreo 30 grade si cu pietris, bolovani, set complet
A urcat fara X Mode activat, frumos, calculat, fara ezitari. Iar la coborare m-am jucat si cu Hill Descent, care a fost foarte bine calibrat, adica exact cum as fi folosit si eu frana... Si aici am avut comparatie, pe exact aceleasi drumuri - sosea, serpentine si macadam, cu noul Isuzu D Max. Foarte tare masina, mai ales pe teren, evident fara nicio emotie la pantele de macadam, dar nu a egalat Foresterul la descent control, in schimb... Acolo am pierdut increderea in sistemul masinii si am folosit frana
Singurele minusuri pe care le-as gasi la Isuzu D Max ar fi zgomotul de "tractoras" ce se resimte dupa 2500 rpm si locurile din spate, care au spatare la 90 grade. In rest, superb.
Si am mai testat si Kia Sportage, 1.6 benzina, turbo, 4x4, care avand roti de 19" era mult prea rigida pentru cel mai usor macadam plan
In rest, foarte ok pe sosea, suficient sprint pentru depasiri, stabila pe viraje, dar usor zgomotoasa.
Am facut si un top personal: Forester (pentru tractiune, spatiu, confort, vizibilitate in trafic, materiale interior, portbagaj); Isuzu (pentru capacitatile offroad, confort interior sofer si pasager - mai putin pasageri spate -, materiale interior si evident spatiu bagaje pt iesiri de weekend sau vacante - arunci in bena tot ce ai de luat si pleci
); Kia Sportage (confort, sprint pe sosea, ok pe curbe, dotari complete, pretabila pt offroad usor).
Iar ca masina de schimb m-am delectat cu Noul Ceed de 1.0, benzina, turbo. Efectiv o jucarie de masina, mult mai sprintena decat mi-as fi imaginat vreodata, destul de confortabila, dupa ce iti gasesti pozitia la condus, super economica (consumul AK - Sud Bucuresti a fost de 6,1 cu tot cu autostrada 130-140 si Colentina, Pantelimon, TItan). Destul de stabila pe viraje, la vitezele absolut legale, spatiu suficient pt 4 pasageri si niste bagaje, nu stiu cum s-ar comporta insa in varianta ocupata
Eu m-am destrabalat singur azi, dar a fost o zi superba, cu toate ca luni si ceata dimineata si stresuri cu reparatii viitoare si necunoscute.
M-am simtit ca in vacanta la AK, cu tot pachetul de acolo - oameni, masini, drive test etc.
Daca aveti intrebari extra despre masinile testate, va raspund cu placere.
Drumuri bune!