dar ce garantii ai primit ?
roughness ala este de fapt count-ul de missfire-uri pe fiecare cilindru ... este ciudat ca este pe toti cilindrii si este destul de mare desi nu stiu exact intervalul de timp in care a fost inregistrat ...
ca sa fie cauzat de partea de alimentare ar trebui ca filtru/pompa sa fie varza cu V mare si in acest caz nu ar merge ok nici in ture nici unde ... injectoare again, sa fie toate 4 deodata - slabe sanse, daca era pe un cilindru mai putea fi
partea de aprindere again, nu ar trebui sa fie influentata de temperatura ... ar trebui sa creeze probleme si in rest
deci, daca scanteieste, benzineste dar nu porneste
ramane partea de aer , compresie si distributie(sincronizare intre aprindere si compresie)
distributia nu se repara singura de la caldura deci ... raman restul
eventual ... ca acum ma gandeam ... poti verifica sistemul GPL - injectoarele de gaz -> mai era cineva pe forum zilele astea
cu porniri grele intermitente si alte problemute care avea 2 injectoare de gaz defecte care dadeau partea de aer peste cap ...