Ok primul drum mai lung: București - Iași dus-intors, eu cu câinele în mașină.
Am alimentat la Rompetrol Voluntari - 52l am făcut full (ledul galben era aprins), am resetat Odometrul.
Am circulat mai departe, la Rompetrol Râmnicu Sărat am făcut iarăși plin, au intrat 11,4l. Menționez că am ținut mașina până în 3000 de ture, asta înseamnă undeva pe la 100-110 kmph, cu câteva spike uri de 120kmph și peste 3000 în depășiri sau pe unde voiam să o mai ciupesc un pic. Odometrul arăta 138 km parcurși ( pe maps parcă e 133..nvm) - nu-l resetez.
Din Vaslui iau două persoane și merg mai departe spre Iași.
Frec Iașiul de două-trei ori în diagonală după care mă întorc în Vaslui pentru a lăsa acele două persoane.
Iașiul din păcate s-a aglomerat extrem de tare, de altfel ca mai toate orașele mari.
Îmi continui traseul spre București (doar eu și câinele și în jur de 60kg bagaje), undeva după Urziceni, intre Coșereni și Movilța se aprinde ledul galben. Odometrul arăta 790 km parcurși.
Merg mai departe și alimentez full de la Rompetrol Viilor - au intrat 55,5l.
În tot aces traseu am folosit AC'ul normal și îl mai inchideam atunci când deschideam geamurile si/sau trapa (sunt fumător).
Mersul a fost tot până în 3000 de ture, exceptând traseul de unde se aprinsese ledul galben după Urziceni unde am ținut-o în 2000, 2000 și ceva.
Calculul nr. 1:
Rompetrol Voluntari - Rompetrol Râmnicu Sărat: 138km cu 11,4l - consum 8,26%
Calculul nr. 2:
Galben pe galben
Dacă la Rompetrol Voluntari am băgat 52l și din 790 km (când se reaprinsese galbenul) scădem cei 138km pe care-i făcusem până la Rompetrol Râmnicu Sărat (unde făcusem iar plin)
avem 652 km parcurși cu 52l - consum 7,97%
Calculul nr. 3:
Plin pe plin overall
La Rompetrol Viilor am alimentat cu 55,5l și odometrul arăta 845km parcurși. Din ăștia scad 138km (la Rompetrol Râmnicu Sărat făcusem ultimul plin)
avem 707 km parcurși cu 55,5l - consum 7,85%.
qed.