Salut,
Am schimbat cilindrul, piesa niparts cumpărată de la Alpadrino (80 de lei). Ambreiajul are două curse atât la cuplare cât și la decupare, frecvența de "rămâne pedala la podea" a crescut. S-a întâmplat să nu pot pleca de la semafor fără să mă aplec să ridic pedala cu mâna. Noroc că atunci când am schimbat cilindru vieții am reglat ambreiajul să cupleze mai sus, fără a fi nevoit s-o duc până în podea (doar dacă duc pedala în podea rămâne acolo-câteodată) dar încă nu mă obișnuisem cu punctul de "cuplaj".
Am ajuns la SMT, am avut noroc că l am prins pe Daniel și l am rugat să-mi ofere un sfat. Prima impresie: să pun cilindru original înapoi și să schimb pompa ambreiaj. Zis și făcut, m am dus la prietenii mei de la AlPadrino și-am luat pompa la 120 de lei (la SMT era 1200
).
Deci acum am cilindru vechi și pompă nouă. Frecvență de "pedala rămasă la fund" s a redus spre 0, deci mai apare...problema cu cursa în două trepte s a redus simțitor, dar încă există o tendință...
Daniel (SMT) - restul părerilor (inclusiv RuxAuto). 1 - 0.
Acum nelămurire e alta: am apucat furca cu patentul și am încercat să reproduc o cursă de cuplat/decupat. Probabil asta trebuia să fac din prima. Aici se resimt cele două trepte și probabil cineva va spune că e normal. Eu zic că nu e normal, deci problema e la rulment, placă arc diafragma...și să văd ce mai e, că nu mă pricep. Încă.