În ultima perioadă, oriunde lăsăm mașina, lasă și ea o pată de ulei. Ciudat.
Starea de urgență nu m a găsit în București așa că a trebuit să caut un mecanic în orașul de provincie în care eram, dar care să se și priceapă la Subaru. În drumul spre magazinul de unde ne aprovizionam (cu declarație, mănuși, cască, bască, mască) treceam pe lângă tot o rachetă din asta, modelul cu stopuri pe haion (2001-2002...): "oare a cui o fi racheta asta...?" La un moment dat întâmplarea face să găsesc omu la mașină, eu ma prefac ca scap pixu pe jos
și intru în discuții cu el. Ba char are și service! Și elevator! Și mai lucrează și bine! Așa că am cocoțat mașina pe elevator, șters bine pe dedesubt după care revenit iar pe elevator și văzut ce/pe unde pierde. Pierderile de ulei sunt de la semering distributie și semering palier cutie de viteze.
Ce voiam eu să întreb de fapt e că dacă tot se dă una bucată motor jos pentru a etanșa tot ce trebuie, cam ce aș putea să mai verific/schimb pe la mașină/motor nu de alta dar măcar să mă duc cu lucrarea în 5000 de lei și aia e
.
Sau să nu dăm motorul jos, lucram în față la distribuție și apoi punem pe elevator și dăm cutia jos..?
Mulțumesc mult!
aaaaa poză cu uleiul:
Botul mașinii fiind spre stânga.