On-topic, mi-am reamintit ce misto e cu geamuri fara rame pe ploaie inghetata, cum a fost aici in Bucuresti!
Pentru cei care nu au asa ceva, motive:
1. Se intra foarte usor in masina. Doar se preseaza usor pe cheder cu deshtele sa se sparga gheata, apoi usa se deschide atat de usor...
2. Dupa ce s-a incalzit masina, carapacea de gheata ramane lipita prin stratul de apa de la ce s-a topit. Se deschide usa si gheata este indepartata prin "sliding", proces foarte misto si care iti ofera o anumita satisfactie
Am cronometrat, 18 minute pana am plecat de pe loc cu parbrizul, luneta si geamurile fata crystal clear!
Intai am pornit motorul si degivrarile, apoi am dat cu un fas-fas cu zeama de iarna pe toate geamurile (cam 4 minute), apoi am stat vreo 2-3 minute in masina, apoi le-am luat la curatat. Am stat destul de mult la stergatoare sa le fac complet functionale. Apoi am facut gheata bucati, pentru ca ea se topise dedesubt, dar ramanea ca o carapace. Vezi punctul 2 de mai sus.
Ma uitam la unu cu o octavia 1 diesel. Era cu ea pornita cand am ajus eu, nu stiu de cat timp, iar cand am plecat avea o zona de parbriz cu gheata faina, adica tot nu se vedea prin el. Din cand in cand intra si mai tura motorul, nu stiu la ce il ajuta...