E un cerc vicios - pt ca nu se vand atat de multe ca in USA sau Australia, se focuseaza mai putin pe Europa. Pt ca nu aduc modele sau motorizari similare cu ce se vinde in SUA sau Australia, europenii nu se grabesc sa cumpere masini Subaru noi...
Si tot din considerente de politica de companie, dar si din cauza de politruci europeni ingamfati si parsivi - taxe de import, taxe de "poluare" etc, astfel incat preturile unui Subaru ajung cu 30% mai mari decat in SUA... Basca impozitele din Ro... astea sunt bonus.
Grupurile nemtesti si-au permis dieselgate-uri si acum o ard verzi... Acolo e permis, ie bune, ecologice etc.
Evident, nu in ultimul rand sunt mopolurile de grupuri europene, daca vrem sa fim realisti.
Asadar, tabloul este unul complex.
Nu cred ca Subaru Europa va disparea, in niciun caz. Cred poate ca va creste, pentru ca au implementat si ei jucaria hibrida, care chiar e ok la Subaru, se simte - am testat, mi-a placut. In plus, tendinta pentru masini cat mai versatile cred ca se mentine in anumite tari, unde nu isi permite oricine 2-3 masini, garaje etc. Nu mai vorbim de lipsa locurilor de parcare. Drumurile proaste, pasiunea pt natura vs aglomeratii, ca pandemia a oferit niste lectii si pe partea de vacante si iesiri, o sa faca atractive Subaru vs asa-zisele 4x4 de forma.