reiau intreaga discutie lasata pe serverul vechi in postul asta
Have fun!
mtm1234« Reply #41 on: March 16, 2019, 19:43:28 PM »
Am luat mașina, pe bucăți să o duc la cineva, să văd ce fac mai încolo. poate găsesc un motor varianta 2012 ? ...
Din păcate e fisurat și blocul:
ia vedeți ...
https://photos.app.goo.gl/1q4376bYCYTXPUsi6=====
make the forum greatagain« Reply #42 on: March 16, 2019, 20:03:43 PM »
Nașpa...
=====
andea79« Reply #43 on: March 16, 2019, 21:27:12 PM »
ce bine se vede in poza ce tziganie au facut cu blocul - fata de ej-uri au subtiat considerabil aluminiul de sub cuzineti ca sa puna bucatile alea din alt aliaj peste care vin cuzinetii ... doar ca aluminiul ramas nu rezista ...
=====
MihaiFlorescu« Reply #44 on: March 16, 2019, 22:01:23 PM »
A crapat in cel putin 3 locuri sau nu vad eu bine?
=====
Mr. Ziggy« Reply #45 on: Today at 00:08:05 »
...material didactic...
=====
marr« Reply #46 on: Today at 09:38:37 »
Din cate mi-a explicat un om care chiar stie despre ce-i vorba in domeniul auto (inginer auto de peste 30 de ani, cu experienta in mai multe service-uri - inclusiv sef de service vreo 10 ani la Subaru), problema nu-i de la subtierea elementelor din aluminiu de sub cuzineti. Alea crapa din cauza socurilor generate de fie de blocarea fie de ”bataia” vilbrochenului.
Din cate spunea el, problema la dieselul de prima generatie e data de modul de realizare a cuzinetilor.
Una dintre cauzele de ”deces” ar fi subdimensionarea canalelor de ungere din cuzineti = blocarea vilbrochenului in cuzineti.
Au mai fost si cazuri (mai rare) in care cuzineti au inceput sa se ”plimbe” (probabil s-au desprins de elementele suport) = vilbrochenul nu mai este mentinut in pozitie si incepe sa ”bata” = socuri si vibratii.
Ce nu stiu eu e daca Subaru si-a facut singur cuzinetii sau i-a cumparat de la o alta firma. In acest din urma caz. producatorul cuzinetilor ar fi trebuit sa dea faliment la cate motoare s-au paradit si au fost inlocuite pe garantie.
=====
andea79« Reply #47 on: Today at 10:36:09 »
@marr eu zic sa ramai la ce stii tu mai bine....adica lauda de modele noi, lasa restul din auzite la televizor si citite la radio ca nu ti se potrivesc ....
=====
marr« Reply #48 on: Today at 11:27:38 »
Scuza-ma daca prefer sa dau crezare unei persoane pe care o cunosc, persona scolita, calificata si cu experienta vasta si dovedita in acest domeniu in locul unor persoane (pentru care, dealtfel, am tot respectul) despre a caror pregatire tehnica nu stiu nimic !
PS: Fara suparare, spune dumneata care-i calificarea ce-ti permite sa emiti judecati de valoare in domeniu ?
PPS: In domeniul auto, nu totul tine doar de soft ...
=====
andea79« Reply #49 on: Today at 12:00:25 »
daca tu crezi chiar tot ce ti se spune si nu iti folosesti propriile resurse de procesare.... e problema ta ....
stii zicala: clientul care da bani degeaba si habar nu are de nimic are intotdeauna dreptate ...
=====
marr« Reply #50 on: Today at 12:15:52 »
Deci tii secreta pregatirea si calificarea ce te recomanda, dar ar trebui sa iau de bun ce spui tu.
Crede si nu cerceta !
Bun asa !
=====
andea79« Reply #51 on: Today at 13:09:41 »
sunt la fel de afon si credul ca tine ... doar ca persoana cu care povestesc are 31 de ani experienta ca inginer auto si 11 ani ca sef service subaru - deci clar mult mai competent
PS: nu ai inteles nimic...ca de obicei
=====
Muttley« Reply #52 on: Today at 14:50:54 »
marr... Cu toate calificarile si recomandarile si diplomele si prim-ministrii si plagiatorii si pusu' botului la tot ce zboara si diplomele magna cum laude, da-mi voie sa-ti adresez un sincer... Mai bâjti, ca m-ai plictisit cu kkturile tale de victima naiva de n-am cuvinte.
Asta cu "arata-mi diploma" si "ai diploma, esti angajat", era meteahna comunista parca. Marr, nu-i asa ca Dragnea e baietas? Nu-i ca e idolul tau, modelul tau? Conducatorul suprem?
Da-o-n mm meritocratie. Esti membru de partid, existi. Altfel, pana ai diploma, ciocu' mic.
Tare m-as bucura sa nu mai intalnesc indivizi asemeni tie. Imi faceti sila.
=====
Xander« Reply #54 on: Today at 16:44:44 »
Va certați degeaba, fiecare cu dreptatea lui. Eu sper sa va împăcati.
Cu toții știm ca romanii se pricep la toate, așa e gena.
Eu va apreciez și nu are rost sa va jigniți aiurea.
Hai sa imi dau și eu cu părerea
)
La boxer diesel 1 prima slăbiciune este sistemul de regenerare al filtrului combinat cu racirea motorului, calitatea uleiului și a combustibilului, injumatateste viața la orice fer. 50 de bani ai mei.
La versiunile următoare au mai îmbunățit filtrul și Internele.
Andea sa nu ma critici ca poate ajung și eu vreodată la tine cu softul.
)