Loc de dat cu capul - vol. II
Subaru club Romania

Loc de dat cu capul - vol. II

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Loc de dat cu capul - vol. II
« Reply #660 on: August 14, 2019, 16:21:26 PM »
Nu spun nimic ci astept cu emotii si infrigurare momentul  O0

Face frig bine Mitsubishi electric la 37 grade? Spune drept, ca sa stiu daca-mi iau la casa aer conditionat de la ei :)))

'ti-ar infrigurarea sa-ti fie!...

Heliotropus

  • 2956
  • Do not be ignorant, choose science!
Re: Loc de dat cu capul - vol. II
« Reply #661 on: August 14, 2019, 16:47:26 PM »
Ti-l las spre testare si apoi vezi tu cum se racesc gladiolele intransul de ti-e mai mare rusinea cu turturii de la nasuc  ;D

P.S.: nu crede nimic pana nu testezi personal!
« Last Edit: August 14, 2019, 16:48:06 PM by Heliotropus »
Doar educatia favorizeaza evolutia umana!

Celalalt

  • 1812
  • Mda...
Re: 2015 Outback 2.0d
« Reply #662 on: August 22, 2019, 10:44:24 AM »
Uite cum arata ceasul de benzina , alimentat la Contana , oprit la Jilava. 235 km mai exact.  ::)
Aia e...


FXT '03 EJ207 STI 6MT
FXS '07 LINISTIT SI NU PREA
Impreza '95-'01 COTET SPRE H6

kkennyy

  • 1769
Re: Re: 2015 Outback 2.0d
« Reply #663 on: August 22, 2019, 10:48:21 AM »
Una din putinele parti alte sti-ului de care ma bucur ca am scapat :D
Forester XT SJ 2018

kkennyy

  • 1769
Re: Re: 2015 Outback 2.0d
« Reply #664 on: August 22, 2019, 10:59:06 AM »
Uite cum arata ceasul de benzina , alimentat la Contana , oprit la Jilava. 235 km mai exact.  ::)
Cam mult totusi pentru un aspirat. Eu scot 300 cu juma de rezervor la sh... sau e sti-ul tau de fapt.
« Last Edit: August 22, 2019, 11:44:24 AM by kkennyy »
Forester XT SJ 2018

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Re: 2015 Outback 2.0d
« Reply #665 on: August 22, 2019, 11:01:21 AM »
Ma faci sa ma gandesc la diesel... Cu masina de toate zilele fac in jur de 18k si cu cea de rezerva inca 6-7k pe an. Rezulta undeva la 25k pe an total. E la limita rentabilitatii...
Desi cu masina mica (de toate zilele) scot consum extraurban pe la 5.5-6.0, ceea ce nu e rau per total, mai ales pe autostrada, dar nici nu sta pe drum ca un subaru. Insa nu-mi vine sa ma intorc la consumuri de 8 extraurban doar pentru oleaca de stabilitate in plus.
« Last Edit: August 22, 2019, 11:03:14 AM by MihaiFlorescu »

Celalalt

  • 1812
  • Mda...
Re: Re: 2015 Outback 2.0d
« Reply #666 on: August 22, 2019, 11:44:30 AM »
Cam mult totusi pentru un aspirat. Eu scot 300 cu juma de rezervor la sh...
Nope. Cu Icsteu...
Aia e...


FXT '03 EJ207 STI 6MT
FXS '07 LINISTIT SI NU PREA
Impreza '95-'01 COTET SPRE H6

kkennyy

  • 1769
Re: Re: 2015 Outback 2.0d
« Reply #667 on: August 22, 2019, 12:01:53 PM »
Nope. Cu Icsteu...
Atunci se explica, macar te-ai distrat de banii aia :P

Ma faci sa ma gandesc la diesel... Cu masina de toate zilele fac in jur de 18k si cu cea de rezerva inca 6-7k pe an. Rezulta undeva la 25k pe an total. E la limita rentabilitatii...
Desi cu masina mica (de toate zilele) scot consum extraurban pe la 5.5-6.0, ceea ce nu e rau per total, mai ales pe autostrada, dar nici nu sta pe drum ca un subaru. Insa nu-mi vine sa ma intorc la consumuri de 8 extraurban doar pentru oleaca de stabilitate in plus.
Sincer eu eram mare hater diesel pana de curand, am avut mereu benzinare si le-am preferat datorita simplitatii si feeling-ului la drum. Cu 1.6-le turbo de pe fostul focus aveam consum foarte bun prin tara iar prin concediu undeva spre 9, la limita la care aveam nevoie de 4 oameni in masina ca sa ne iasa drumul ieftin. Acum de cand cu subaru benzinar, de oricare fel ar fi fost el, m-am obisnuit fortat cu 10-le ala, dar daca e sa faci un calcul, la un rulaj de 30k km pe an, la o diferenta de 4l/100, inseamna vreo 1500 euro pe an pe care ii arunci pe benzina. Ok, ai un sti cu care te distrezi de minune pe serpentine, dar nu poti sa iesi cu el din tara ca te rupe la buget si nici n-ai loc in portbagaj de bagaje pe langa sticlele de ulei. Ok, ai un aspirat care consuma mai decent, dar depasesti o masina pe autostrada la fel de repede precum un tir. Dieselu rezolva ambele aceste probleme. Nu e la fel de distractiv ca un turbo benzina, cand il auzi horcaie ingrozitor fara niciun fel de sunet de esapament, dar in schimb ai si putere ai si consum, fara sa ii aduc vreo oda ca nu e cazul, e foarte util la casa omului.
Forester XT SJ 2018

Serb

  • 887
  • Breathing for a living.
Re: Re: 2015 Outback 2.0d
« Reply #668 on: August 22, 2019, 12:10:31 PM »
Hai man ca suna bine dieselu...  ::)

kkennyy

  • 1769
Re: Re: 2015 Outback 2.0d
« Reply #669 on: August 22, 2019, 12:14:57 PM »
Mie nu imi place, ma duce cu gandul la tractor :D Imi pare bine ca odata incalzit nu se mai prea aude, la viteza nici atat.
Forester XT SJ 2018

Serb

  • 887
  • Breathing for a living.
Re: Re: 2015 Outback 2.0d
« Reply #670 on: August 22, 2019, 12:17:15 PM »
Eram oleaca sarcastic.  :P
In fine, bine ca ai dat banii pe ceva ce te satisface.

Inca nu stim ce parere au cateii totusi.  :D

Celalalt

  • 1812
  • Mda...
Re: Re: 2015 Outback 2.0d
« Reply #671 on: August 22, 2019, 12:33:43 PM »
Atunci se explica, macar te-ai distrat de banii aia :P


Atat cat se poate , decent pe o autostrada.
Aia e...


FXT '03 EJ207 STI 6MT
FXS '07 LINISTIT SI NU PREA
Impreza '95-'01 COTET SPRE H6

kkennyy

  • 1769
Re: Re: 2015 Outback 2.0d
« Reply #672 on: August 22, 2019, 13:26:31 PM »
Eram oleaca sarcastic.  :P
In fine, bine ca ai dat banii pe ceva ce te satisface.

Inca nu stim ce parere au cateii totusi.  :D
M-ai speriat, credeam ca exista oameni carora le place sunetul de diesel ... m-am linistit acum :D

Cateii nu o sa prea vada outback-ul. Imi place sa am macar o masina fara par in ea :)
Forester XT SJ 2018

marr

  • 2257
Re: Re: 2015 Outback 2.0d
« Reply #673 on: August 22, 2019, 13:52:15 PM »
Ma faci sa ma gandesc la diesel...
Desi cu masina mica (de toate zilele) scot consum extraurban pe la 5.5-6.0, ceea ce nu e rau per total, mai ales pe autostrada, dar nici nu sta pe drum ca un subaru. Insa nu-mi vine sa ma intorc la consumuri de 8 extraurban doar pentru oleaca de stabilitate in plus.

E OK dieselul, dar nici benzinarele astea mai noutze - e drept ca fara turbo - nu-s tare departe la consum.
E drept ca ar trebui sa nu sughiti la ideea de CVT ...

Am revenit ieri dintr-un micro-concediu de 4 zile la vecinii din sud, 4 adulti in masina, clima ”blana” pe motiv de canicula, mers alert - consum dupa putin peste 1000 km = 7,3l /100 km.
Consumu-i mai mare la 140 km/h (pe autostrazi il pun la 140 km/h pe ACC) - undeva intre 7,5 si 8 l/100 km.
Pe DN-uri scoti fara stress 6 l/100 km (de cele mai multe ori sub 6 - in jur de 5,5 l/100 km). O fi rau !!??
ex - Forester Boxer Diesel - MY2008
ex - XV Boxer Diesel - MY2016
ex - Impreza 2.0i CVT - MY2016
XV 2.0i CVT - MY2018
Forester e-Boxer MY2020

kkennyy

  • 1769
Re: Re: 2015 Outback 2.0d
« Reply #674 on: August 22, 2019, 13:55:56 PM »
Da, e foarte ok consumul la benzinarele mai noi pentru ca cvt-ul ala face toti banii pe autostrada. Cu o manuala cu 6 trepte probabil ai avea consum undeva in jur de 10 la 140.
Forester XT SJ 2018

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Re: 2015 Outback 2.0d
« Reply #675 on: August 22, 2019, 14:11:20 PM »
Daca vrei, fac curat si mut tot ce nu e legat de actualizarile tale in discutii libere, ca am dat-o pe aratura, kennyyyy

In alta ordine de idei, eu merg 140 pe cruise cu reprize de 160-170. Pe accelerare nu ma intereseaza cat consuma, dar cand o las pe pilot ma astept sa nu faca vartej in rezervor.
Marius, daca tot ai fost de curand la vecinii nostri, pe zonele unde se deschide banda de depasire si se merge cu 90-100 pe prima banda, eu de obicei plec in depasire pana in ~140
La stilul acesta de mers am scos 6.1% cel mai mult si un 5.9% cand am mers o idee mai linistit. 7.3% nu e chiar asa rau pentru o garda la sol si niste anvelope care nu sunt facute pentru consum + tractiunea permanenta si echipaj la bord mai numeros decat am avut eu.
In weekend am facut Slatina-Craiova-Tg Jiu- Manastirea Tismana- Cheile Sohodolului- Tg Jiu- Craiova- Slatina cu 4 adulti si un copil si aerul pornit mereu mers economic... 5.0% (jumatate de rezervor mic). Am facut plinul si am pus de 120-130 lei... dar aici vad ca e foarte aproape de ce scoti tu.

Deci clar m-as orienta spre Impreza daca vreau sa ma apropii de consumurile actuale si sa raman pe benzina.
« Last Edit: August 22, 2019, 14:18:44 PM by MihaiFlorescu »

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Loc de dat cu capul - vol. II
« Reply #676 on: August 22, 2019, 14:17:47 PM »
am facut curat la cheni pe topic

kkennyy

  • 1769
Re: Loc de dat cu capul - vol. II
« Reply #677 on: August 22, 2019, 14:30:33 PM »
Danke.

Din cate zici tu, ai vrea subaru dar nu vrei consum, caz in care da, impreza/xv benzina cvt neaparat sau orice diesel euro6. Sincer mie mi-ar fi placut si un xv diesel, manual, cred ca e racheta mai ales dupa remapare.
Forester XT SJ 2018

Serb

  • 887
  • Breathing for a living.
Re: Loc de dat cu capul - vol. II
« Reply #678 on: August 22, 2019, 14:38:53 PM »
Eu tot nu pot intelege cum ar putea o masina de 1350 kg(mai bine de o tona jumate cu 2 oameni si niste bagaje) si cu 150 de cai sa fie racheta...
Sau zici ca remaparea ar fi cheia?
« Last Edit: August 22, 2019, 14:39:41 PM by Serb »

kkennyy

  • 1769
Re: Loc de dat cu capul - vol. II
« Reply #679 on: August 22, 2019, 14:42:36 PM »
Cu remapare se duce spre 190 cai si atentie, putin peste 400 nm cuplu. Racheta impropriu-zis, dar masina aia cu transmisie manuala, trage bine...
Forester XT SJ 2018