Ca vorbeam de preturi,
VARIANTE ECHIPARE CANADA ECHIV. IN EURO
De baza 30 535 CAD(taxe incluse) 20809.55
Comodité 34 135 23262.94
Tourisme 35 735 24353.34
Sport 37 335 25443.73
Limited 40 035 27283.78
Premier 41 835 28510.47
SUA
De baza 24,495 US$ (fara taxe) 22181.46
Premium 27,395 24807.56
Sport 28,995 26256.44
Limited 31,095 28158.10
Touring 34,595 31327.52
De unde trag concluzia ca e mai ieftin sa iti iei un Frs din N.America si sa il inmatriculezi in Ro. (cu toate inconvenientele aferente - transport, vama, inmatriculare, taxe, RAR, timbru , alergatura, etc.) Basca ca vine cu motorul de 2,5 L.
.............................................. parerea mea de 2 lei vechi.
pai vezi si te luai de noi saraci ca nu stim noi ce si cum ....pretul e dublu fata de america de nord
) .... normal ca vand de rup in NA la preturile alea (si alea sunt 2.5-uri nu 2.0, daca prin absurd ar vinde 2.5 in EU la preturile comuncate de Sese as mai pune un 2-3000 euro )... dar in EU unde ai taxe pe cilindree e cam nasol , plus ca de la 35mii gasesti masini mult mai dotate si mai puternice cu intretinere mai ieftina si la service-uri pe toate drumurile.
deci cum sa vanda in EU ? pai la 40-45mii deja poti lua un Lexus hibrid..... cu motor peste 2.5 la care platesti taxe mai mici ca la o fiesta.
in europa tre sa vanda turbo de maxim 2.0 1.6 sau 1.8 ar fi ideal....ideea e sa nu il faca overpriced.
mie XV-ul si impreza mi se par potrivite pentru a face un comback in EU ... deja au facut un pas in directia buna cu interior. tre sa faca cumva sa reduca preturile si sa puna niste motoare turbo.
o impreza/XV cu interiorul actual full options si motoru de pe levorg 1.6 turbo la un pret de 25 - 28mii ar da de gandit europeanului care cumpara de bani astia golf sau focus