Nu mai vreau
Subaru are motor longitudinal, suspensie McPherson macar pe fata si gasesti absolut orice informatie despre servisare pe net.
Majoritatea celorlalte masini au motor transversal, asezat asa strict din dorinta de a a ingramadi cat mai tare maruntaiele neinteresante si de a creste spatiul in habitaclu, deci probleme de acces in spatele motorului si in lateralul sau. Adica o galerie de admisie intre motor si tablier e mult mai problematica zic eu decat una care sta deasupra (Subaru). Sau o distributie schimbata prin pasajul de roata e de kko in comparatie cu cea de subaru, usor accesibila pe sus, in botul masinii.
Bujiile sa zicem ca-s mai distractie la Subaru, dar la cat de rar se schimba, eu n-o vad ca pe un impediment.
Din experienta mea redusa de mecanic amator, la orice masina lucrezi usor, odata ce ajungi sa o cunosti. Dar decat sa schimbi un termostat scotand juma' de motor sau o curea de alternator pe sub masina (Suzuki-ul personal), prefer sa ma apuc de suspensia lui kkkennnnyyy.
Desigur, sunt si subiectiv.
De de intrebi?