Loc de dat cu capul - vol. II
Subaru club Romania

Loc de dat cu capul - vol. II

Re: Loc de dat cu capul - vol. II
« Reply #1200 on: September 11, 2020, 23:31:03 PM »
Visul romanului: Diesel cu GPL  ;D

Arturito

Re: Loc de dat cu capul - vol. II
« Reply #1201 on: September 12, 2020, 07:59:20 AM »
Asta ia premiul 1 pentru cel mai prost samsar.

marr

  • 2261
Re: Loc de dat cu capul - vol. II
« Reply #1202 on: September 12, 2020, 09:11:57 AM »
Da, daaa !
Subaru Tribeca, diesel cu cu rezervor GPL, tractiune fata ...

PS: E totusi de apreciat ca a stiut sa scrie corect marsarier !
ex - Forester Boxer Diesel - MY2008
ex - XV Boxer Diesel - MY2016
ex - Impreza 2.0i CVT - MY2016
XV 2.0i CVT - MY2018
Forester e-Boxer MY2020

Re: Loc de dat cu capul - vol. II
« Reply #1203 on: September 12, 2020, 09:46:28 AM »
Lasand la o parte prostiile din anunt, exista gpl pe diesel. Si nu e pus din considerente economice

Arturito

Re: Loc de dat cu capul - vol. II
« Reply #1204 on: September 12, 2020, 09:48:11 AM »
Pai cine nu a mers cu autobuzele alea cu bomba pe plafon ?

Xander

  • 1293
  • Forester 2.0d ; Xv 2.0ie
    • Forester '09/ XV ‘20
Re: Loc de dat cu capul - vol. II
« Reply #1205 on: September 12, 2020, 10:36:28 AM »
E marketing in limbaj vw, așa a simțit el motorul, ca un diesel alintat cu gpl.
Drumul este mai spectaculos decât destinația.
Forester Boxer Diesel MY09
XV e-Boxer MY20

Serb

  • 887
  • Breathing for a living.
Re: Loc de dat cu capul - vol. II
« Reply #1206 on: September 20, 2020, 15:03:00 PM »
Cand se deschide inca o casa la Lidl:


dan_b

  • 1343
Re: Loc de dat cu capul - vol. II
« Reply #1207 on: September 20, 2020, 18:22:29 PM »
Clar zbura prea jos... :)
ex Subaru Forester 2009, 2.0 benzina.

MihaiFlorescu

  • *
  • 14073
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Loc de dat cu capul - vol. II
« Reply #1208 on: September 20, 2020, 21:57:18 PM »
LOL!

Re: Loc de dat cu capul - vol. II
« Reply #1209 on: September 22, 2020, 12:08:33 PM »
Raliul Iasiului 2020. Avem si filmare, trebuie sa o caut...

Theophilus+Julsey

  • 842
  • 2004 Forester 2.0XT / 2009 Justy IV
Re: Loc de dat cu capul - vol. II
« Reply #1210 on: September 23, 2020, 23:41:09 PM »
Asta chiar e de dat cu capul...voi ce parere aveți?






Yuma F99...după câte văd, tracțiune fata și nema boxer...pana la urma e doar o varianta chinezeasca de mașina care vrea sa dea a SG :blank:

Arturito

Re: Loc de dat cu capul - vol. II
« Reply #1211 on: September 23, 2020, 23:57:33 PM »
Haha , Yema ii zice. Panarame rau chinezii astia. Adevarul e ca la cați sunt , probabil s ar plictisi fara asa ceva..

MihaiFlorescu

  • *
  • 14073
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Loc de dat cu capul - vol. II
« Reply #1212 on: October 12, 2020, 19:05:57 PM »
Asa iese vopsitul de robot. Ala nu vede ce face ca sa zic asa. De aia la mana iese sticla , ca vede omu ce face si controleaza permanent miscarea.

Au facut robot care vede detalii pe Marte. Pot face sa iasa si mat si sticla si ce vrei tu. Doar ca nu vor asta.

Coaja de portocala este acolo din mai multe motive, dar in principiu pentru ca ascunde ochiului mai bine microzgarieturile si/sau mizeria decat o vopsea "sticla"; cand faci polish poti scoate unele zgarieturi indepartand doar "varfurile" din coaja de portocala nu si "vaile", ceea ce inseamna ca indepartezi per total mai putina vopsea; poate ascunde lipsa vopselei din "vai" pentru ca lumina reflectata o sa fie ca cea de pe "varfuri" deci producatorii pot folosi mai putina vopsea. Ei sunt constransi doar sa asigure o anumita grosime a stratului de lac pentru a obtine garantia de 10 ani, ceea ce inseamna ca trebuie sa scada din grund si vopsea pentru a face economie, de aici si tot felul de tehnici de genul.

Problema este ca stratul de vopsea este din ce in ce mai subtire. Exemplu la hyundai productie 2018: pe plafon am la fel de multa vopsea cat am ramasa pe Subaru din 2005 originala desi el se subtiaza permanent de la natura (soare, ploaie, vant, inghet) si spalat; tot la hyundai am vopsea pe partea de jos a usilor cata am pe stalpul interior/praguri unde toata lumea stie ca este minimum de pe masina ca grosime.

Mercedes si-a redus la jumatate stratul de grund + vopea + lac folosit la masini in decursul a 10 ani. La cate milioane de masini vand pe an, iti dai seama economie ce au facut trecand de la strat de 300-400 microni la sub 200.
« Last Edit: October 12, 2020, 19:15:49 PM by MihaiFlorescu »

Re: Loc de dat cu capul - vol. II
« Reply #1213 on: October 12, 2020, 19:54:49 PM »
Pff, pe Outback 2105 am masurat 110-126-130 , daca imi aduc bine aminte. Acum stiu de ce vor toti sa faca polish /detailing doar la Mercedes, Audi, BMW 😅

MihaiFlorescu

  • *
  • 14073
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Loc de dat cu capul - vol. II
« Reply #1214 on: October 12, 2020, 22:32:28 PM »
120-130 pe plafon la Hyundai. La fel și Subaru cu plafonul original din 2005.
Majoritatea părților de jos la Hyundai au între 80 și 90 microni. De fapt, cam tot ce este jos este făcut super economic, de la mocheta, la plastice, vopsea, table etc.

Păi vor să facă polish doar la premium nemțești pentru că au și lacul mai dur și își permit să fie agresivi și să lucreze rapid fără să producă daune.

La asiatice parcă încerci să întinzi untul. Doar că au început și unii europeni să se dea pe rețeta asta. Exemplu este Jaguar Land Rover după ce au fost cumpărați de Indieni. Și a început acum și Volvo. Nu știu să spun care este diferența și dacă este vorba și de preț. Probabil că da.
« Last Edit: October 12, 2020, 22:45:57 PM by MihaiFlorescu »

Re: Loc de dat cu capul - vol. II
« Reply #1215 on: October 14, 2020, 09:21:12 AM »

Păi vor să facă polish doar la premium nemțești pentru că au și lacul mai dur și își permit să fie agresivi și să lucreze rapid fără să producă daune.


Pai nu pot sa cer si eu sa imi puna lac de Beamweu , Haudi sau Mercedes? Sau cate un strat din fiecare?  ;D .Am citit ca Standox sau Glasurit ar avea ceva  variante ceramice . La partea de vopsire cred ca 80% conteaza pregatirea anterioara a suprafetelor si calitatea materialelor folosite si restul mana vopsitorului. Daca nu iese ceva bine, matuiesti...si dai pana iti iese , dar ,daca ai o suprafata slaba , poti sa dai de 100 de ori si nu iese bine. 
« Last Edit: October 14, 2020, 09:21:53 AM by Sorin03 »

Arturito

Re: Loc de dat cu capul - vol. II
« Reply #1216 on: October 26, 2020, 12:21:07 PM »
Tot citesc aici despre utilizatorii de hibride , ca se raporteaza la drumuri lungi. Nu cumva masinile astea sunt facute sa economiseasca carburant in urban ? Si sa nu polueze in urban ? La drum lung e ca orice alta masina doar ca are rezervorul mai mic. Ajutati-ma sa inteleg.... Ca mie imi pare ca s icum mergi cu Escalade in oras si cu Tesla la drum lung...

Alex Damian

  • 168
  • Impreza 2006 2.0R Wagon
Re: Loc de dat cu capul - vol. II
« Reply #1217 on: October 26, 2020, 12:28:23 PM »


80-100 de microni au cam toate in ziua de azi, 50-60 pe stalpi.
Jaguar, Land Rover si Volvo sunt marcile premium care au facut cel mai mare rabat la calitate in ultimii ani, electronica cel putin e ireal de slaba.


Xander

  • 1293
  • Forester 2.0d ; Xv 2.0ie
    • Forester '09/ XV ‘20
Re: Loc de dat cu capul - vol. II
« Reply #1218 on: October 26, 2020, 12:45:38 PM »
Tot citesc aici despre utilizatorii de hibride , ca se raporteaza la drumuri lungi. Nu cumva masinile astea sunt facute sa economiseasca carburant in urban ? Si sa nu polueze in urban ? La drum lung e ca orice alta masina doar ca are rezervorul mai mic. Ajutati-ma sa inteleg.... Ca mie imi pare ca s icum mergi cu Escalade in oras si cu Tesla la drum lung...

Depinde de urban. Dacă mergi încet (fără sa simți mașina) între intersecții și anticipezi corect frânările și accelerările (număr cât mai mic) ar trebui sa scoți și in urban consum bun.
In București e mai greu pentru ca încurci traficul cu diesel.
Drumul este mai spectaculos decât destinația.
Forester Boxer Diesel MY09
XV e-Boxer MY20

Alin

Re: Loc de dat cu capul - vol. II
« Reply #1219 on: October 26, 2020, 13:50:38 PM »
Tot citesc aici despre utilizatorii de hibride , ca se raporteaza la drumuri lungi. Nu cumva masinile astea sunt facute sa economiseasca carburant in urban ? Si sa nu polueze in urban ? La drum lung e ca orice alta masina doar ca are rezervorul mai mic. Ajutati-ma sa inteleg.... Ca mie imi pare ca s icum mergi cu Escalade in oras si cu Tesla la drum lung...
Mai greu in urban, pentru ca de la aparitia covid-ului lucram de acasa, gradinita mai mult inchisa....au aparut, bringo, cumparaturi  haine, dulciuri, cafea aproape exclusiv online....
La mine din 7000 km am:
1. vacanta Grecia, 3000+ km
2. drumuri catre Piatra Neamt, Petrosani, 4x700 km
3. Vulcanii noroiosi 300 km
Cu ce ne-am mai invartit prin Piatra/Petrosani raman prea putin km parcursi in Bucuresti pentru a fi relevanti. Din ce am vazut urban cam 11, insa doar trasee scurte 10-12 km dus-ntors. Nu pot face comparatie cu masina anterioara pentru ca erau cu totul alte conditii pana acum jumatate de an.