Am facut asta anul trecut, prin noiembrie, la un Forester SH.
Mi-am confectionat o cutie din PAL la care am atasat un termometru, si in care suflam aer cald cu pistolul.
Daca ai un cuptor in care incape farul, ai scapat de pasul de mai sus.
Dupa ce a stat ceva timp la vreo 90-100 grade( cat sa se inmoaie masticul vechi), poti incepe sa desprinzi sticla, cu grija.
Eu am scos si masticul vechi, folosind pistolul cu aer cald si ceva surubelnita. Posibil sa existe si ceva solutii care sa ajute la inlaturare.
Pus mastic nou, sticla noua, din nou la "cuptor", apoi scos farul si presat un pic pe sticla ca sa fiu sigur ca s-a prins ok.
Cred ca singurul aspect la care sa ai grija e sa nu sufli aer cald direct in sticla farului, fiindca risti sa il strici.
Nu zic ca ce am facut eu e perfect, dar asa faceau si altii pe net.
Farul a trecut de o iarna, ploi, calduri, si e ok.
Cateva poze:
O activitate de weekend.
Mi se crapase un far -> intrat apa -> ars droser xenon.
A fost nevoie de masuri, mai ales cu ziua scurta,noaptea lunga.
Sticlele le aveam deja comandate de pe Aliexpress, droser comandat din dezmembrari, mai trebuia doar infaptuirea.
Nu a iesit perfect, dar am sticla noua la far, si nici apa nu mai intra, si nici droserul nu se mai arde.