Loc de dat cu capul - vol. II
Subaru club Romania

Loc de dat cu capul - vol. II

Ilie

  • 638
  • Forester sg9 2.5xt
Re: Loc de dat cu capul - vol. II
« Reply #1820 on: December 06, 2022, 16:40:17 PM »
Sigur, fara probleme.
Doar ca se te pun in tema: cei de la King Springs mi-au spus ca distribuitorul din Europa e https://www.euro4x4parts.com/.
Momentan astept de la ei un raspuns legat de o oferta. Doar m-au avertizat ca reaprovizionarea ar dura cam jumatate de an. Pentru mine e ok termenul asta. Acum nu stiu pentru arcurile de SG cum e situatia.
Misto! Merci de info!
Eu am discutat cu ei prin mailuri si nu au specificat nimic de distribuitor in EU.


LE: Merci chiar tare mult de info!



Nu'mi trecea prin cap ca voi lua arcuri noi atat de curand  ::)
« Last Edit: December 06, 2022, 19:18:38 PM by Ilie »

MihaiFlorescu

  • *
  • 14037
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Loc de dat cu capul - vol. II
« Reply #1821 on: December 06, 2022, 19:27:44 PM »
Vezi că pe spate problema mare e la amortizoare, nu la arcuri neapărat.

Ilie

  • 638
  • Forester sg9 2.5xt
Re: Loc de dat cu capul - vol. II
« Reply #1822 on: December 06, 2022, 19:54:35 PM »
Vezi că pe spate problema mare e la amortizoare, nu la arcuri neapărat.
Da da, tocmai de asta am in plan sa renunt curand la SLS.
Primul pas l-am facut, am luat arcuri.

Serb

  • 886
  • Breathing for a living.
Re: Loc de dat cu capul - vol. II
« Reply #1823 on: December 06, 2022, 19:56:30 PM »

LE: Merci chiar tare mult de info!


Mno, Mos Nicolae  :angel:
Sa iti faca treaba :)

Ilie

  • 638
  • Forester sg9 2.5xt
Re: Loc de dat cu capul - vol. II
« Reply #1824 on: December 06, 2022, 22:06:26 PM »
Mno, Mos Nicolae  :angel:
Sa iti faca treaba :)

Intr-adevar!  :angel:

MNU

Re: Loc de dat cu capul - vol. II
« Reply #1825 on: December 13, 2022, 19:43:03 PM »
Pentru ca nu am gasit nimic apropiat, si pentru ca mi se pare ca aici e un sertar cu diverse, o sa pun o intrebare aici.

Intentionez sa achizitionez o Impreza WRX, neaparat Hawkeye (2005-2007), si daca se poate wagon. Intrebare: la ce ar trebui sa ma uit mai atent, sau care ar fi posibilele probleme la care sa ma astept? Sau daca exista subiectul deja tratat in acest forum, poate ma ajutati cu un link.

Multumesc!
« Last Edit: December 13, 2022, 19:51:31 PM by MNU »
Impreza 2.0R 2005

Muttley

  • 5127
Re: Loc de dat cu capul - vol. II
« Reply #1826 on: December 13, 2022, 20:17:39 PM »
Rugina oale spate. Dupa mine, e singura hiba specifica breakului 2001-2007.
Se verifica exclusiv demontand tot interiorul din zona aia.
Altfel, Italia, Grecia, Spania, tari fara sare pe drumuri.

In rest, inclusiv motorul 255 se repara usor.
WRX SW 2002

MNU

Re: Loc de dat cu capul - vol. II
« Reply #1827 on: December 13, 2022, 20:34:26 PM »
Caroseria o stiu, ca e identica cu a mea. La motor ma intereseaza.
Impreza 2.0R 2005


Muttley

  • 5127
Re: Loc de dat cu capul - vol. II
« Reply #1829 on: December 20, 2022, 01:32:18 AM »
E posibil sa fi chiar fost catted inainte de vizita nocturna.
WRX SW 2002

Ilie

  • 638
  • Forester sg9 2.5xt
Re: Loc de dat cu capul - vol. II
« Reply #1830 on: December 20, 2022, 01:47:27 AM »
Asta vinde DP cu phantom limb syndrome.

Muttley

  • 5127
Re: Loc de dat cu capul - vol. II
« Reply #1831 on: December 20, 2022, 02:22:44 AM »
Nu e vina lui ca lipseste catalizatorul. In state se fura-ntr-o fericire. El doar nu-si asuma pierderea.
WRX SW 2002

dan_b

  • 1317
Re: Loc de dat cu capul - vol. II
« Reply #1832 on: December 20, 2022, 11:02:14 AM »
Am urmat remarca lui Andea si am dat un search pe net dupa "probleme motoare injectie directa" si intr-adevar e plin.
Dar e plin si de polemici pe fiecare forum sau discutie in parte, insa un lucru e clar - motoarele de tipul asta au probleme similare cu ce a descris Mihai.
Si atunci, 2 intrebari: de ce au lasat producatorii sistemul asta, avand probleme in continuare? Si de ce mai cumpara clientii masini de genul daca e asa cunoscuta problema?
Mihai apreciaza ca am mutat dezbaterea din jurnalul lui :)
ex Subaru Forester 2009, 2.0 benzina.

Re: Loc de dat cu capul - vol. II
« Reply #1833 on: December 20, 2022, 11:34:42 AM »
De ce au lăsat? Li se rupe atāt timp cāt majoritatea trec de perioada de garanție fără intervenții.
De ce se cumpără? Pai care ar fi alternativa la aceleași calitate/preț?

Muttley

  • 5127
Re: Loc de dat cu capul - vol. II
« Reply #1834 on: December 20, 2022, 12:05:27 PM »
Exista GDI pentru ca permite amestecuri extrem de sarace, precizia injectiei e maxima, si ca timp, si omogenizare, tot. In teorie e ani lumina peste injectia in portul supapei. Normele actuale de poluare nici n-au sa permita vreodata intoarcerea celei indirecte.
Dezavantajul cu carbonul se combate mai nou cu injectie mixta, adica 8 injectoare la un 4 cilindri.
E progres, e trial and error.
Ziceti mersi ca exista si astea, altfel vedeti planurile cu "dupa revelionul (trecut) o sa producem doar electrice, samuarapipi de va mintim".
Un kkt.
WRX SW 2002

MihaiFlorescu

  • *
  • 14037
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Loc de dat cu capul - vol. II
« Reply #1835 on: December 20, 2022, 13:16:53 PM »
Mda, nu exista alta preventie decat am facut eu, adica revizii dese, benzina buna si incalzita bine din cand in cand. Si ca sa clarific de ce am ales sa pun 98-100 si in T-GDI, este pentru a ma asigura ca am cea mai curata benzina, continut de etanol cat mai mic si pentru a preveni detonatiile in sarcina mare la turatie mica la un motor tubo cu o compresie ridicata.

Cat despre remedii, se pare ca doar curatarea fizica este solutia si aici fiecare dupa cum ii e norocul. La unii este mai facil accesul, la altii trebuie sa scoti jumatate din componentele de sub capota.
« Last Edit: December 20, 2022, 13:18:00 PM by MihaiFlorescu »

Muttley

  • 5127
Re: Loc de dat cu capul - vol. II
« Reply #1836 on: December 20, 2022, 13:19:37 PM »
Mai sunt solutiile de tipul SeaFoam. Cat de eficiente, nu stiu, eu am carburatie.
WRX SW 2002

MihaiFlorescu

  • *
  • 14037
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Loc de dat cu capul - vol. II
« Reply #1837 on: December 20, 2022, 13:24:59 PM »
Seafoam, CRC si altii, asa este dar nu am vazut clar unul sa arate si dupa procedura ce rezultate a avut. Doar cum se face si apoi "Vai ce bine merge".

Mai sunt care au bagat in drujbe si alte motoare si am vazut rezultate ok, dar la motoare de masina nu prea gasesti ceva obiectiv.

Probabil o sa incerc si eu asta candva.
« Last Edit: December 20, 2022, 13:25:34 PM by MihaiFlorescu »

Forester

  • 3118
  • The other right!
Re: Loc de dat cu capul - vol. II
« Reply #1838 on: December 20, 2022, 13:37:49 PM »
Daca exista solutii minune, cum actioneaza astea? Dizolva stuff sau desprinde bucati de stuff?  :)
Ford Kuga FHEV AWD ST-Line X 2024
Ex Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

Re: Loc de dat cu capul - vol. II
« Reply #1839 on: December 20, 2022, 17:04:46 PM »
Cred că s-a trecut la injectie directa pe benzina deoarece altfel nu mai puteau scoate norma euro 5. nu mai vorbim de 6. Nu stiu sa existe un euro 5 cu port injection , dar nici nu am săpat prea mult sa verific.

Și da, in teorie este mult mai precisă injectia directă, permite reglaj mai fin bla bla bla bla. Dar problema este că fac acel carbon build up, injectoarele sunt mia scumpe, parcă și pompele de benzină sunt altfel și așa mai departe.

Ce nu vor să īnțeleaga lorzii de la uie este că mașinile trebuie să reziste pe perioada lor de viață, activă ca să-i spun așa, adică vro 10-12 ani. Nu poți să faci un motor euro 5 care să reziste 3 ani cāt are garanție și după aceea să te prefaci că nu mai există. El va exista, nu īn germania sau belgia, dar va fi vandut intracomunitar in romania bulgaria, croatia polonia etc. Și acel motor va polua, mergand prost, mai mult decat un euro 4 cu port injection. Asta este de fapt o ignorare a unor procese care se intampla natural in europa dar si in lume. Reglementarile ar trebui să se axeze mai mult pe rezistența īn timp a motoarelor astfel incat ele sa iasa bine la teste de emisii și după 5 ani de exemplu si după 10 ... Pānă la urmă poluarea este globală, și ar trebui ca puterile să se axeze pe o creștere globală a calitatii motoarelor. Adică la ce ajuta dacă īn ue ne impun ăștia euro 6 ,7, 20 cu cifremici de NOX si CO2 cānd prin țările asiatice se merge cu mopeduri in 2 timpi, mașini fără banalul catalizator etc ?
Subaru nu este o masina, este un hobby!
Ex: Legacy H6 5EAT VDC 3.0