Toyobaru project (subaru BRZ)
Subaru club Romania

Toyobaru project (subaru BRZ)

Sese

  • 484
Răspuns: Toyobaru project
« Reply #320 on: December 06, 2016, 22:27:22 PM »
In februarie ajunge si la noi.
Inca n-am hotarat daca vom lua si noi unul.

Avand in vedere ca pana in noiembrie nu apare nimic nou, probabil o vom face.


MihaiFlorescu

  • *
  • 14073
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Toyobaru project
« Reply #322 on: January 17, 2017, 10:29:23 AM »
Pfff.. cum este BRZ-ul ala. Am asa impresia ca va ajunge de colectie.

MihaiFlorescu

  • *
  • 14073
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Toyobaru project
« Reply #323 on: February 28, 2017, 10:25:59 AM »

MihaiFlorescu

  • *
  • 14073
  • Life is too short to drive a boring car!

Vasea

Re: Toyobaru project
« Reply #325 on: January 07, 2020, 04:59:32 AM »
Iubesc masinile japoneze !
Verifica seria VIN a masinii pe care doresti sa o cumperi prin CARVERTICAL:


 https://www.carvertical.com/ro/landing/v3?utm_source=aff&a=daimyo&b=0eb206ae

marr

  • 2261
Re: Toyobaru project
« Reply #326 on: February 18, 2020, 14:29:42 PM »
Toyota and Subaru are ramping up development of a successor to the GT86 and BRZ sports cars
https://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/next-gen-toyota-gt86subaru-brz-way-more-power

Interesant mi se pare asta: the existing 2.0-litre naturally aspirated unit will be switched for the turbocharged 2.4-litre powerplant currently used in the Ascent, Legacy and Outback models.
ex - Forester Boxer Diesel - MY2008
ex - XV Boxer Diesel - MY2016
ex - Impreza 2.0i CVT - MY2016
XV 2.0i CVT - MY2018
Forester e-Boxer MY2020

MihaiFlorescu

  • *
  • 14073
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Toyobaru project
« Reply #327 on: February 18, 2020, 14:57:25 PM »
Am zis și o să zic până când se lansează oficial specificațiile: nu cred că acel motor are caracteristicile necesare pentru a ajunge pe un BRZ. Este prea mare, prea greu, nu este tipul de motor potrivit pentru o mașină care cere răspuns și liniaritate in accelerare și echilibru între punți, prea scump etc.
Poate acel motor, dar aspirat... Poate.

Ideal un H6 de aceeași capacitate pentru sunet, răspuns, fiabilitate, putere livrata liniar și pentru că Porsche a trecut la 4.0 aspirate in 6 cilindi pe Boxter și Cayman GTS, pentru că Mazda a patentat un 6 in linie, pentru că Supra are un 6 in linie, pentru că Yaris GRN va avea un 3 in linie etc.
Ar umple golul ideal între Yaris și Supra. Depinde cat de tare vrea Toyota să bage bani in motorul Subaru.
Un BRZ de 2.4 turbo e prea aproape de Supra 2.0 turbo.

« Last Edit: February 18, 2020, 15:00:45 PM by MihaiFlorescu »

MihaiFlorescu

  • *
  • 14073
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Toyobaru project
« Reply #328 on: April 24, 2020, 15:26:56 PM »
Ce spuneam?
Mă rog, nu este nici acum oficial, dar ne apropiem. httpss://www.motor1.com/news/414380/toyota-86-subaru-brz-upgrade/

MihaiFlorescu

  • *
  • 14073
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Toyobaru project (subaru BRZ)
« Reply #329 on: November 07, 2020, 09:45:52 AM »
https://www.motor1.com/news/452953/next-gen-subaru-brz-europe/

Subaru will not bring the next gen BRZ to Europe :(

marr

  • 2261
Re: Toyobaru project (subaru BRZ)
« Reply #330 on: November 07, 2020, 17:57:21 PM »
Mda .... noi suntem “Eco” !

Am mai spus: ecologia f*te bucuria !
ex - Forester Boxer Diesel - MY2008
ex - XV Boxer Diesel - MY2016
ex - Impreza 2.0i CVT - MY2016
XV 2.0i CVT - MY2018
Forester e-Boxer MY2020