Subaru XV e-BOXER MY 20.5
Subaru club Romania

Subaru XV e-BOXER MY 20.5

MihaiFlorescu

  • *
  • 14101
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Subaru XV e-BOXER MY 20.5
« Reply #60 on: August 09, 2024, 15:13:53 PM »
De vina sunt consumatorii, nu doar temperatura exterioara. Toate accesoriile sunt alimentate de a doua baterie, motorul si functiile esentiale de prima baterie si condusul EV de bateria mare din portbagaj. Astfel ca daca scade nivelul de incarcare datorita consumatorilor, bateriile 1 si 2 nu se incarca de la bateria mare, ci de motor. Cand am testat noul crosstrek, cu clima oprita mergea considerabil mai mult si mai des in modul EV.

Practic sistemul de 12v nu are capacitate suficient de mare pentru a mentine consumatorii pe o durata lunga de timp.
Sa vedem dupa parteneriatul cu Toyota cum imbunatatesc si partea asta.
« Last Edit: August 09, 2024, 15:16:39 PM by MihaiFlorescu »

Sese

  • 484
Re: Subaru XV e-BOXER MY 20.5
« Reply #61 on: August 12, 2024, 09:18:13 AM »
De vina sunt consumatorii, nu doar temperatura exterioara. Toate accesoriile sunt alimentate de a doua baterie, motorul si functiile esentiale de prima baterie si condusul EV de bateria mare din portbagaj. Astfel ca daca scade nivelul de incarcare datorita consumatorilor, bateriile 1 si 2 nu se incarca de la bateria mare, ci de motor. Cand am testat noul crosstrek, cu clima oprita mergea considerabil mai mult si mai des in modul EV.

Practic sistemul de 12v nu are capacitate suficient de mare pentru a mentine consumatorii pe o durata lunga de timp.
Sa vedem dupa parteneriatul cu Toyota cum imbunatatesc si partea asta.

Pe Foresterul nou, din toamna, nici o imbunatatire.

Xander

  • 1303
  • Forester 2.0d ; Xv 2.0ie
    • Forester '09/ XV ‘20
Re: Subaru XV e-BOXER MY 20.5
« Reply #62 on: August 12, 2024, 09:29:02 AM »
Nu prea oferă toyota tehnologie competitivă pe ev. Soltera ăla nu se vinde pentru ca se încarcă lent și autonomia e mică. Nu pare un mariaj reușit.
Drumul este mai spectaculos decât destinația.
Forester Boxer Diesel MY09
XV e-Boxer MY20

Alin

Re: Subaru XV e-BOXER MY 20.5
« Reply #63 on: January 31, 2025, 11:32:11 AM »
ODO aproape 80k km....masina asta pe masura ce imbatraneste parca merge mai bine :)
O noua revizie, 451 eur, de aceasta data a primit Motul 0W20 si, ca de obicei, filtre noi.
Intre timp bateria schimbata in mai 2022 a decedat subit, fara posibilitate sa mai fie reinviata.
Am gasit si o serie de notite de prin august 2024, le redau aici. Am făcut atunci un drum de aproximativ 800km, 2 adulți, 1 copil, bagaj ca pentru vacanta, cam 99% autostrada sau drum expres. Primii 150-160 km parcurși pe autostrada (cu limite de viteza) și drum expres, viteză medie 98km/h, consum 7.2. Au urmat circa 250 km autostrada, libera in mare parte, viteza medie afișată 108km/h, consum 8.8. La finalul celor 800 km am ajuns cu un consum de 8.2, viteza medie de 88km/h in condiții de temperatură externă 40-43 grade, in care am parcurs circa 200 km de drum foarte aglomerat cu destul de multe ambuteiaje și blocaje. Temperatura uleiului nu a urcat peste 116 grade. Toate cifrele sunt din CB, clima non stop, pilot automat pornit tot timpul...eu mă declar mulțumit :)

Xander

  • 1303
  • Forester 2.0d ; Xv 2.0ie
    • Forester '09/ XV ‘20
Re: Subaru XV e-BOXER MY 20.5
« Reply #64 on: January 31, 2025, 15:34:24 PM »
Asta e o problema la Subaru, cu cat îmbătrânește cu atât o apreciezi mai mult și implicit vrei să o repari când se strică, până nu mai poți sau nu mai are sens  să o repari.
Drumul este mai spectaculos decât destinația.
Forester Boxer Diesel MY09
XV e-Boxer MY20