Dupa ce am citit pana aici, pentru mine lucrurile sant simple.
1-Obk 3,6
2-Obk 2,5
3-Frs 2,5
4-Frs 2,0
Nu e recomandabil turbo, prea multe piese in plus=probleme suplimentare ce pot sa apara
Un Subaru nou si intretinut ca la carte te duce peste 300.000 km fara probleme, si 500.000 cu ceva reparatii normale.
Cei care iti spun ca CVTul nu e bun sant cei care nu au CVT. Daca ai intrebari privind CVTul, intreaba-i pe cei care au asa ceva si asa ai sa iti formezi o parere mai apropiata de adevar (.......................... parerea mea de 0,02 $ )
Stiu ca in Romania nu se gaseste Frs de 2,5 , ci numai cel de 2.0. Obk ul de 3,6 nu stiu daca se gaseste in Ro. Dar ziceai ca ai niste prieteni in Canada. Daca poti si vrei, ii poti ruga sa ti-l cumpere de acolo masina pe care ti-o doresti cu motorul cel mai mare si sa ti-o trimita pe conteiner. Transportul te -ar mai costa 1500-2000 $ pana la un port din Europa, de preferinta Germania, si de acolo o aduci pe roti si in acelasi timp ii faci si rodajul. Singura problema aici e ca trebuie sa cumperi masina cu banii jos (si ochii la usa.). Iar in Ro ceva alergatura cu omologarea si inmatricularea. Asta tu stii cum e mai bine ptr tine........
Aici vad tot mii de FRSuri noi cu CVT care tracteaza rulote si remorcute cu barci, motociclete sau ski-doo uri , asa ca in locul tau nu mi-as face griji ca un CVT ar pune probleme la tractarea unei remorci (aici vorbesc de FRSurile de 2,5 care circula pe soselele nationale canadeze).
Cei care te trimit la alte marci gen Toyota, VW sau Dacia inseamna ca ori nu stiu de ce e capabil un Subaru cu AWD, ori au actiuni la firmele respective.
........................................... aceiasi 2 centi ai mei