Am rezolvat si ultimele probleme care-mi stateau pe creier. Tremuratul volanului si franele. Am pus totul nou. Discuri, placute, ferodouri.
Am deblocat o culisa blocata de data trecuta, cand ma asigura jegosul ala ca le-a verificat pe toate. La viteza mare mirosea a ars. A tras mecanicul de ea o ora. A curatat interiorul, a slefuit-o, a uns-o, e ca noua. Celelalte erau in parametri, asa ca m-am ales cu un set complet si nou in portbagaj. Mai bine sa fie decat sa nu fie.
A fost de lucru si la tamburi, frecau de protectia din tabla. Aia vechi probabil isi facusera joc. I-a slefuit, i-a puricat, a rezolvat. Se vede intr-o poza cum au tocit tabla.
Masina pare mai stabila si mai precisa dupa ce am schimbat bucsele de la bara stabilizatoare si bieletele antiruliu. Frana de mana e vis, volanul nu mai are nici cea mai mica trepidatie, se tine pe sosea de ti-e mai mare dragul.
Imi ofera iar placerea de-a o conduce.
PS1. Ai dreq cu discurile lor. Dupa ce le-am luat am aflat ca exista perforate si perforate integral. Imi venea sa continui eu treaba cu o coarba.
PS2. Dracul asta de tanc, daca-l tii in parametri, te ingroapa fara remuscari. Te duci de batranete si asta mai dainuie trei generatii.
PS3. Eroarea aia am reusit s-o sterg. Toba e cam tandari, ar trebui sa ma gandesc serios la alta. Parca ziceati voi de-o firma buna care se ocupa cu d-astea. Apoi am gasit scos furtunul care vine de sub corpul clapeta si se duce in motor. Era acolo o teava libera cu niste ulei in cap. Nu stiu de la ce e, dar sper sa nu fie catalizatorul.